Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ....en dat allemaal voor niets.....wat heb je toch een groot :heart:
    Nou als mensen dit sturen dan doe je wel iets goed denk ik ook oud want wie de fuck schrijft een brief lol

    Screenshot_20200402-140217_Instagram.jpg
     
    Like rating is niks meer waard sinds karma wegi s.
    Ik weet niet wat die Karma moet voorstellen, maar heel die rating gaat sowieso nergens over gezien het feit veel ervan is gebaseerd op vriendjespolitiek, kuddegedrag en of onderlinge confrontaties etc.
     
    Nog steeds gefrusteerd over de eerste reserve post die je gerapporteerd hebt? :kiss:
    Oh jij dacht dat jij zoveel invloed op mij had dat ik hem daarom rapporteerde . Ik kan wel tegen een stootje hoor. Ik denk dat jij(ironisch gezien) beter zelf die xxl pet kan dragen :kiss:

    Maar om jou ook even uit die droom te helpen, gezien het feit je daar waarschijnlijk je enige geluk uit kunt halen tegenwoordig. Ik had inderdaad gevraagd aan de mods om elke post te verwijderen die met dat onderwerp te maken had. Maar schijnbaar hadden ze alleen jouw post verwijderd. Had niks met jou persoonlijk te maken, maar eerder met een snitch die we in ons midden hebben. ;)
     
    Oh jij dacht dat jij zoveel invloed op mij had dat ik hem daarom rapporteerde . Ik kan wel tegen een stootje hoor. Ik denk dat jij(ironisch gezien) beter zelf die xxl pet kan dragen :kiss:

    Maar om jou ook even uit die droom te helpen, gezien het feit je daar waarschijnlijk je enige geluk uit kunt halen tegenwoordig. Ik had inderdaad gevraagd aan de mods om elke post te verwijderen die met dat onderwerp te maken had. Maar schijnbaar hadden ze alleen jouw post verwijderd. Had niks met jou persoonlijk te maken, maar eerder met een snitch die we in ons midden hebben. ;)
    @Potentie let's go er zit duidelijk veel frustratie hier. Ik stel voor elkaar af te slaan op een random NK.
     
    Ik stel voor ons eerst wat sappige achtergrond info te verschaffen. :D
     
    Back
    Naar boven