XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Godverdomme zeg, zit ik hier op het Viva forum ofzo...
    giphy.gif
    Een beetje actie nu en dan kan toch geen kwaad;) . Zeker in deze barre/gefrustreerde tijden.

    Wellicht kan jij of iemand anders iets leuks/interessants aankaarten waar we de tijd mee door kunnen komen.
     
    Oh jij dacht dat jij zoveel invloed op mij had dat ik hem daarom rapporteerde . Ik kan wel tegen een stootje hoor. Ik denk dat jij(ironisch gezien) beter zelf die xxl pet kan dragen :kiss:

    Maar om jou ook even uit die droom te helpen, gezien het feit je daar waarschijnlijk je enige geluk uit kunt halen tegenwoordig. Ik had inderdaad gevraagd aan de mods om elke post te verwijderen die met dat onderwerp te maken had. Maar schijnbaar hadden ze alleen jouw post verwijderd. Had niks met jou persoonlijk te maken, maar eerder met een snitch die we in ons midden hebben. ;)
    Naam en rugnummer aub.
     
    Oh jij dacht dat jij zoveel invloed op mij had dat ik hem daarom rapporteerde . Ik kan wel tegen een stootje hoor. Ik denk dat jij(ironisch gezien) beter zelf die xxl pet kan dragen :kiss:

    Maar om jou ook even uit die droom te helpen, gezien het feit je daar waarschijnlijk je enige geluk uit kunt halen tegenwoordig. Ik had inderdaad gevraagd aan de mods om elke post te verwijderen die met dat onderwerp te maken had. Maar schijnbaar hadden ze alleen jouw post verwijderd. Had niks met jou persoonlijk te maken, maar eerder met een snitch die we in ons midden hebben. ;)
    Goed verhaal lekker kort
     
    Op het Viva forum kibbelen ze toch niet zo met elkaar? Meende dat het voornamelijk gaat over het bespreken vam issues zoals onzeker zijn over een pondje meer of lopen janken over een slechte verstandshouding met mams.
     
    Op het Viva forum kibbelen ze toch niet zo met elkaar? Meende dat het voornamelijk gaat over het bespreken vam issues zoals onzeker zijn over een pondje meer of lopen janken over een slechte verstandshouding met mams.
    De mensen hier zijn eigenlijk hetzelfde maar uiten het anders.
     
    Op het Viva forum kibbelen ze toch niet zo met elkaar? Meende dat het voornamelijk gaat over het bespreken vam issues zoals onzeker zijn over een pondje meer of lopen janken over een slechte verstandshouding met mams.

    Die onzekerheid heerst hier ook wel. Voornamelijk als je vegan bent.
     
    Op het vivaforum word meer over bodybuilding gepraat dan hier :)
    4BA19AF7-BB97-4700-83D3-4C9966B7F57C.png
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    Naam en rugnummer aub.
    Ik verlaag mijzelf niet tot snitch/backstab niveau. Ongeacht de omstandigheden.

    Was meer om aan te geven dat het niet om hem in bijzonder ging. Maar als hij zich daardoor beter voelt, dan mag hij best daar verder over dromen natuurlijk.

    Goed verhaal lekker kort
    Kon er ook niet meer van maken. Hier moet je het helaas mee doen.
     
    "I swear, I'll make it over there some day" klinkt als een bedreiging.
    zal het ook wel zijn op een vriendelijke manier , friends that are enemies are frenemies
     
    Mijn dag komt helemaal goed zo.. Keuringsdienst van waarde over proteïne. Dat wordt lachen!

    Over 2 dagen 6 topics van 16 jarige boys die thuis wonen en nu van hun moeder geen shakes meer mogen want 'basically anaboeloes'
     
    Back
    Naar boven