AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Gisteren na een maand niet getraind te hebben :eek: toch maar begonnen te trainen met dumbells in de tuin. Nu heeeerlijke spierpijn hihi. Fijn gevoel weer:D:pMis de sportschool wel verschrikkelijk
     
    Gisteren na een maand niet getraind te hebben :eek: toch maar begonnen te trainen met dumbells in de tuin. Nu heeeerlijke spierpijn hihi. Fijn gevoel weer:D:pMis de sportschool wel verschrikkelijk
    geniet van je spierpijn weekend :)
     
    20200403_113119.jpg

    Dino Crisis 2 op de PS1. Blijft een geniaal spel.
     
    Waarom niet gewoon de Nvidia shield pro halen. Kun je alle emulators op afspelen en heb je ook meteen een goede media player.
    Geen idee nog nooit van gehoord tbh. Ik ga t googlen.

    Ik heb trouwens een google chromecast. Ik zou het op m'n tv af kunnen spelen. Echter worden die oude spellen er meestal niet mooier op als ze teveel stretchen op een grote tv.
     
    Geen idee nog nooit van gehoord tbh. Ik ga t googlen.

    Ik heb trouwens een google chromecast. Ik zou het op m'n tv af kunnen spelen. Echter worden die oude spellen er meestal niet mooier op als ze teveel stretchen op een grote tv.
    Klopt, daarom komt die ai upscaling goed van pas.

    Als je vaak series/films kijkt en oude games wilt spelen is het zeker de moeite waard. 720/1080p ziet er 10x beter uit met die up scaling imo.

    Overigens wordt vaak echte 4k niet eens ondersteunt door veel van die media players.
     
    Klopt, daarom komt die ai upscaling goed van pas.

    Als je vaak series/films kijkt en oude games wilt spelen is het zeker de moeite waard. 720/1080p ziet er 10x beter uit met die up scaling imo.

    Overigens wordt vaak echte 4k niet eens ondersteunt door veel van die media players.
    O nice dat klinkt wel goed. Heb je er zelf ervaring mee?
     
    O nice dat klinkt wel goed. Heb je er zelf ervaring mee?
    Met films en series zeker. Ook werkt Netflix x100 beter. Was zelf op zoek naar een mediaplayer die ook DTS/ATMOS ondersteunt. Deze kwam overal de beste uit de bus.

    Heb het niet uitgeprobeerd met die emulators.
     

    Jarno was hier toch ook lid?

    Inb4 ondertitels?
     
    Laatst bewerkt:
    Hahaha, is leuk hè?
    Ik ben ook al met mijn hond uitgeweest en we hebben al een goed gesprek gehad en plannen gemaakt.
    Ik ook elke morgen, praat ook tegen haar. Fijn om eens niet constant weerwoord te hebben tijdens een gesprek :)
    Man’s best friend :)
     
    Ik ook elke morgen, praat ook tegen haar. Fijn om eens niet constant weerwoord te hebben tijdens een gesprek :)
    Man’s best friend :)
    Ja, klopt, eerst een kop koffie en een goed gesprek en zolang we later nog naar het bos gaan, vind hij alles best wat ik zeg.
    Hij helpt mij ook altijd eraan herinneren dat ik de waterkoker voor mijn vriendin moet aanzetten, voor de thee. Hebben we allemaal een goed begin.
     
    Ik ook elke morgen, praat ook tegen haar. Fijn om eens niet constant weerwoord te hebben tijdens een gesprek :)
    Man’s best friend :)
    Ik leg 's ochtend mijn oor liever te luisteren bij een poes.
     
    Back
    Naar boven