AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nog twee weken voordat we weer mogen. Yay! Kan wel weer helemaal opnieuw beginnen. Maar kan inmiddels wel goed hardlopen en mijn conditie is beter dan ooit. Vet percentage is ook omlaag.

    Let the gains begin.
     
    door met name jou, thuggish de Rukker en de rest van het forum stond ik miljoenen in de min. Ook een prestatie op zich.

    waar is die ouwe uitkering trekker eigenlijks ?

    En jij: nee doet mij niets, echt niet..ga je gang
    En dan per PM: vuile homo blabla
     
    Voor de lol eens een kogelstootkogel geworpen buiten de gym, terwijl wat crossfitters wat aan het whateveren waren ermee. Smijt ik hem recht door de struiken in de beek, niet zo recht maar toch redelijk ver.

    Hoe zou je met kogelstoten kunnen beginnen? Mogelijk heb ik een roeping gemist, ik zou wel eens willen zien of ik me met atleten kan meten.
     
    Nog twee weken voordat we weer mogen. Yay! Kan wel weer helemaal opnieuw beginnen. Maar kan inmiddels wel goed hardlopen en mijn conditie is beter dan ooit. Vet percentage is ook omlaag.

    Let the gains begin.
    De coronacrises is ook wereldwijd de periode waarin bodybuilders een recordhoeveelheid kilometers hebben gefietst, gewandeld en hardgelopen. :roflol:

    En niet te vergeten speeltuinen onveilig hebben gemaakt. :roflol:

    Blij als we over twee weken weer gewoon onzelf kunnen opsluiten in gyms. Kunnen de kinderen weer in de klimrekken in de speeltuinen hangen, en de hardlopers en wielrenners het asfalt domineren.
     
    Voor de lol eens een kogelstootkogel geworpen buiten de gym, terwijl wat crossfitters wat aan het whateveren waren ermee. Smijt ik hem recht door de struiken in de beek, niet zo recht maar toch redelijk ver.

    Hoe zou je met kogelstoten kunnen beginnen? Mogelijk heb ik een roeping gemist, ik zou wel eens willen zien of ik me met atleten kan meten.

    Ik kan je wel tips geven m.b.t. het stoten van ballen. Maar ik weet niet of dat de tips zijn die jij zoekt. :o
     
    Voor de lol eens een kogelstootkogel geworpen buiten de gym, terwijl wat crossfitters wat aan het whateveren waren ermee. Smijt ik hem recht door de struiken in de beek, niet zo recht maar toch redelijk ver.

    Hoe zou je met kogelstoten kunnen beginnen? Mogelijk heb ik een roeping gemist, ik zou wel eens willen zien of ik me met atleten kan meten.

    Om te beginnen moet je het ding ff wegen om te kijken of je geen kinder/dameskogel van 5kg hebt, maar een echte van 7,25kg.
     
    Om te beginnen moet je het ding ff wegen om te kijken of je geen kinder/dameskogel van 5kg hebt, maar een echte van 7,25kg.

    Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. :roflol:

    Mogelijk moet ik me eens inlezen eerst. Hadden we op dit forum geen prostaatstoter?
     
    Laatst bewerkt:
    Ik kan je wel tips geven m.b.t. het stoten van ballen. Maar ik weet niet of dat de tips zijn die jij zoekt. :o

    Nou nee maar mat wil altijd meer balstoten, ik ben zn wingman.
     
    Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. :roflol:

    Mogelijk moet ik me eens inlezen eerst. Hadden we op dit forum geen prostaatstoter?

    Ik heb er 1 liggen van toen ik nog D- of C-junior was. Weegt slechts 5kg en ik kan er nu haast mee gooien alsof het een tennisbal is. Als je daar 20m mee stoot is dat niet zo bijzonder voor een man van meer dan 100kg. 7,25kg ver stoten is een ander verhaal.
     
    Ik heb er 1 liggen van toen ik nog D- of C-junior was. Weegt slechts 5kg en ik kan er nu haast mee gooien alsof het een tennisbal is. Als je daar 20m mee stoot is dat niet zo bijzonder voor een man van meer dan 100kg. 7,25kg ver stoten is een ander verhaal.

    130kg nu...
    En de bal was rose, ik heb geen flauw benul hoeveel die weegt, ik denk idd zo'n 5kg.
    Dus 7.25kg is het officiele gewicht, ga ik ineens bestellen.
     
    door met name jou, thuggish de Rukker en de rest van het forum stond ik miljoenen in de min. Ook een prestatie op zich.

    waar is die ouwe uitkering trekker eigenlijks ?
    Ik gaf alleen pluskarma ouwe.
     
    De coronacrises is ook wereldwijd de periode waarin bodybuilders een recordhoeveelheid kilometers hebben gefietst, gewandeld en hardgelopen. :roflol:

    En niet te vergeten speeltuinen onveilig hebben gemaakt. :roflol:

    Blij als we over twee weken weer gewoon onzelf kunnen opsluiten in gyms. Kunnen de kinderen weer in de klimrekken in de speeltuinen hangen, en de hardlopers en wielrenners het asfalt domineren.
    Ja, het is bizar. Overigens ga ik beginnen met 2x krachttraining FB om het lichaam even rustig te laten wennen. En dan nog een keer hardlopen en fietsen erbij en als er tijd is nog een extra keer hardlopen of fietsen. Als het weer straks weer slecht wordt ga ik weer wat meer krachttraining doen. Ik begin met SL 5x5, en ga dan langzaam wat assistentie erbij doen.

    Dit alles in de hoop dat de herstelde blessures wegblijven en mijn pezen, aanhechtingen en ligamenten dan deze winter mee willen werken.
     
    Gegroet, fanboy van Greg Douchette weer.
    5:45 probeert hij Nederlands te praten, doet t beter dan de mensen uit Almere :angstig:
     
    Gegroet, fanboy van Greg Douchette weer.
    5:45 probeert hij Nederlands te praten, doet t beter dan de mensen uit Almere :angstig:
    Greg is wel entertaining met ze geschreeuw :)
     
    Greg is wel entertaining met ze geschreeuw :)
    ja best fijn dat hij zich zo kan inleven, maar die stem.

    giphy.gif
     
    Greg is wel entertaining met ze geschreeuw :)

    hij speelt een typetje, bij zn oude stuff doet hij normaal, krijgt hij ook geen views want hij is geen dokter.

    Zijn cookbook zuigt ook anus.
     
    Back
    Naar boven