AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Alu op staal lassen.. :p

    Ziet er niet heel stevig uit :(
     
    Het is RVS koker 25mm vierkant met een wanddikte van 2mm. dit komt tussen een betonband van mijn schutting en een betonband van een plantenborder (andere kant ook) ik denk niet dat die zullen verplaatsen. Verder komt de spanning op het rvs net boven de betonband, dus amper een momentarm. De alu hoeklijn is er alleen om de koker niet om te laten vallen en stalen hoeklijn met een scherpe binnenhoek hadden ze niet. Een ronde hoek zorgt dat het omhoog zou kruipen. Als probeersel even een spanbandje gepakt.
    5F42E100-D60D-488E-A009-C5245FB086CB.jpeg
     
    MTB gemaakt :D Fietsje is als nieuw!

    Me very happy.

    vervangen:
    Achterwiel + as
    Cassete voor en achter
    ketting
    Binnen en buitenband voor en achter
    4 remmen

    Ik kan een paar km’s maken 🚲
    en hoeveel was de kost :p?
     
    Ondertussen heeft opa mijn geknutsel goedgekeurd hij heeft meer zorgen over de betonband van de border dan over de rvs koker. Ik geloof het dan wel, zo’n 10 jaar geleden (net voor zijn hersenbloeding) heeft hij onze stalen deur geheel zelf gemaakt.
    6778616D-CC74-43F6-A741-6B6790D89D5E.jpeg
     
    Laatst bewerkt:
    Het is RVS koker 25mm vierkant met een wanddikte van 2mm. dit komt tussen een betonband van mijn schutting en een betonband van een plantenborder (andere kant ook) ik denk niet dat die zullen verplaatsen. Verder komt de spanning op het rvs net boven de betonband, dus amper een momentarm. De alu hoeklijn is er alleen om de koker niet om te laten vallen en stalen hoeklijn met een scherpe binnenhoek hadden ze niet. Een ronde hoek zorgt dat het omhoog zou kruipen. Als probeersel even een spanbandje gepakt.
    Bekijk bijlage 494866

    Touché, goeie setup
     
    Ondertussen heeft opa mijn geknutsel goedgekeurd hij heeft meer zorgen over de betonband van de border dan over de rvs koker. Ik geloof het dan wel, zo’n 10 jaar geleden (net voor zijn hersenbloeding) heeft hij onze stalen deur geheel zelf gemaakt.
    Bekijk bijlage 494867

    Wat voor een vloer heb je liggen?
     
    Zopas in de gym.
    Ik spreek een kerel aan en zeg: mooie haarsnit staat je broer!

    Zegt een wildvreemde ietwat kalende man: is dit hier een date aan het worden.

    Ik: Neen, heb liever mannen met wat minder haar, knipoogje.

    En dan gewoon serieus doordringend blijven kijken en niet lachen.


    Hihi
     
    Zopas in de gym.
    Ik spreek een kerel aan en zeg: mooie haarsnit staat je broer!

    Zegt een wildvreemde ietwat kalende man: is dit hier een date aan het worden.

    Ik: Neen, heb liever mannen met wat minder haar, knipoogje.

    En dan gewoon serieus doordringend blijven kijken en niet lachen.


    Hihi
    Ik heb ook een gruwelijke hekel aan van die mannen met een goede haarlijn
     
    Back
    Naar boven