Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zopas in de gym.
    Ik spreek een kerel aan en zeg: mooie haarsnit staat je broer!

    Zegt een wildvreemde ietwat kalende man: is dit hier een date aan het worden.

    Ik: Neen, heb liever mannen met wat minder haar, knipoogje.

    En dan gewoon serieus doordringend blijven kijken en niet lachen.


    Hihi

    Ik wist het wel....
     
    Hoe houden ze eigenlijk bij Hoelang je traint?
    Bij ons gaat de deur op slot, dus je kan niet vroeger binnen. Tussen de sessies wordt alles gepoetst en wordt je vriendelijk verzocht te vertrekken als je er nog bent. Ik ga wel naar een kleinere privé gym, geen keten à la Basic Fit ofzo.

    Kathlinoo kan wel zeggen hoe het daar in zijn werk gaat.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Bij ons gaat de deur op slot, dus je kan niet vroeger binnen. Tussen de sessies wordt alles gepoetst en wordt je vriendelijk verzocht te vertrekken als je er nog bent. Ik ga wel naar een kleinere privé gym, geen keten à la Basic Fit ofzo.

    Kathlinoo kan wel zeggen hoe het daar in zijn werk gaat.
    Bij de basic fit kan je 5 minuten voor je reservering binnen met je pasje, vroeger werkt het pasje nog niet.
    Ze controleren niet hoe lang je er blijft, denk dat ze er een beetje vanuit gaan dat mensen zelf vertrekken als hun uur om is. Als er bijna niemand is maken ze er ook geen probleem van dat je wat langer blijft.
     
    Heeft iemand een linkje naar live stream van Julius Maddox z'n 800lbs bench poging?

    Edit: ah dit moet het zijn denk ik:

     
    Heeft iemand een linkje naar live stream van Julius Maddox z'n 800lbs bench poging?

    Edit: ah dit moet het zijn denk ik:

    En de after:
    een of andere dickhead heeft een plaat mistelt :)

    en attempt erna fail (ofc)
     
    Laatst bewerkt:
    En de after:
    een of andere dickhead heeft een plaat teveel gehangen :)

    en attempt erna fail (ofc)
    toch wel erg voor die man, maanden er naartoe leven en dan failen omdat een snul van je team niet kan tellen (en de andere daar rondom dus ook niet)
    stereotype wel een beetje bevestigd :)
     
    50kg Belgisch blauw biefstuk kunnen kopen rechtstreeks bij de boer voor een prikje :p
    Zonder vlees geen feest. Zolang het maar niet bij een typetje als Jacky Vanmarsenille vandaan komt....
    l290Qqd.gif
     
    Zonder vlees geen feest. Zolang het maar niet bij een typetje als Jacky Vanmarsenille vandaan komt....
    De koe ziet wel uit alsof ie gruwelijk aan de roids zit (beest van 900kg, 1blok spier).
    Mooi beest wel (ben haar gisteren gaan bekijken) Worden normaal geslacht en per 1/8ste verkocht aan de restaurants hier in de omstreken maar de afname is de afgelopen maanden niet zo lekker verlopen. Vermoed dat er dus wel strenge kwaliteitscontroles zijn.
     
    De koe ziet wel uit alsof ie gruwelijk aan de roids zit (beest van 900kg, 1blok spier).
    Mooi beest wel (ben haar gisteren gaan bekijken) Worden normaal geslacht en per 1/8ste verkocht aan de restaurants hier in de omstreken maar de afname is de afgelopen maanden niet zo lekker verlopen. Vermoed dat er dus wel strenge kwaliteitscontroles zijn.
    Dat is wel mooi. Als je weet waar het vlees vandaan komt en welk beest. Heb goede herinneringen aan het vlees dat mijn ouders kochten met een bevriend koppel, ieder een halve koe. Heerlijk vleesch 🍽 Zaten soms ook eenden bij, stukken van een ree en wilde haas. Dat schoot dat koppel. Man man.
     
    Dat is wel mooi. Als je weet waar het vlees vandaan komt en welk beest.
    Bij toeval bij uitgekomen :) gisteren een boerderij bezoek gaan doen hier 2 straten verder omdat de dochter kalfjes wou voeren. Uiteindelijk met de boer zelf aan de pintjes geraakt (hij was blijkbaar nog ooit het vriendje van mijn moeder geweest :p ) en toen 1/8ste van een koe gekocht (moet nog wel geslacht worden natuurlijk)
    dingen lopen soms raar :)
     
    Bij toeval bij uitgekomen :) gisteren een boerderij bezoek gaan doen hier 2 straten verder omdat de dochter kalfjes wou voeren. Uiteindelijk met de boer zelf aan de pintjes geraakt (hij was blijkbaar nog ooit het vriendje van mijn moeder geweest :p ) en toen 1/8ste van een koe gekocht (moet nog wel geslacht worden natuurlijk)
    dingen lopen soms raar :)
    Top :thumbs:
     
    Bij toeval bij uitgekomen :) gisteren een boerderij bezoek gaan doen hier 2 straten verder omdat de dochter kalfjes wou voeren. Uiteindelijk met de boer zelf aan de pintjes geraakt (hij was blijkbaar nog ooit het vriendje van mijn moeder geweest :p ) en toen 1/8ste van een koe gekocht (moet nog wel geslacht worden natuurlijk)
    dingen lopen soms raar :)
    Was vast niet de intentie van je dochter toen ze kalfjes wilde voeren, dat de koe ook meteen geslacht ging worden.. maar wel lekker voor papa toch. Kan het wel waarderen.
     
    Back
    Naar boven