MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Toch maar een mobiele airco gekocht. Afgelopen nacht weer tot 2 a 3 wakker gelegen :grumble:. Wel een via de Lidl maar die hebben altijd wel degelijk spul. :)

    Met dank aan Nootmuskaatje zijn post van gisteren :)
    Hele goede keuze :D
    Laat ff weten hoe het bevalt! Ik zit er namelijk ook aan te denken om er 1 te kopen.
    Ik heb voor het slapen de airco een uur aangezet, heb de hele nacht onder mijn dikke deken geslapen. Heb nog nooit zo heerlijk geslapen in de zomer. Dit gaat mijn drukke laatste studiejaar een behoorlijk stuk productiever maken :D
     
    Hele goede keuze :D

    Ik heb voor het slapen de airco een uur aangezet, heb de hele nacht onder mijn dikke deken geslapen. Heb nog nooit zo heerlijk geslapen in de zomer. Dit gaat mijn drukke laatste studiejaar een behoorlijk stuk productiever maken :D
    Welke mobiele airco heb jij? Het is hier momenteel ook echt pleuris heet...
     
    Welke mobiele airco heb jij? Het is hier momenteel ook echt pleuris heet...
    Heb de Tomado TMA9001W, alleen voor de naam al was dat de perfecte keuze.
    itsover1000.jpg
    Alleen is die niet meer op voorraad, kostte 269,-. Er is nog wel de 7001 voor 259,-, maar dat lijkt me wat prijzig voor 7000 BTU. Als ik de site van Tamado zo zie is al hun stock er in de laatste maand uit gegaan :o. 5 reviews waarvan de eerste 29 mei 2020 en de laatste 15 juni.

    Er zijn niet veel opties voor 9000 BTU zie ik, 7000 wel in dezelfde prijsklasse. Ik was eerst van plan de Tristar airco van de action te kopen voor 220,-, maar die is bij 5 action filialen uitverkocht. Record verkoop van airco's dit jaar omdat veel mensen thuis moeten werken.
     
    Het feit dat ik dicht bij de kust woon, heerlijk weertje vandaag, zonnetje, windje en net geen 30°C en vannacht koelt het weet lekker af tot onder 20°C.
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Heb de Tomado TMA9001W, alleen voor de naam al was dat de perfecte keuze.
    itsover1000.jpg
    Alleen is die niet meer op voorraad, kostte 269,-. Er is nog wel de 7001 voor 259,-, maar dat lijkt me wat prijzig voor 7000 BTU. Als ik de site van Tamado zo zie is al hun stock er in de laatste maand uit gegaan :o. 5 reviews waarvan de eerste 29 mei 2020 en de laatste 15 juni.

    Er zijn niet veel opties voor 9000 BTU zie ik, 7000 wel in dezelfde prijsklasse. Ik was eerst van plan de Tristar airco van de action te kopen voor 220,-, maar die is bij 5 action filialen uitverkocht. Record verkoop van airco's dit jaar omdat veel mensen thuis moeten werken.
    Tomado en Tristar, zijn dat niet die low budget merken?
    Volgens mij werken die mobiele airco's voor geen meter en kun je beter gewoon een echte airco in laten bouwen. Ik zou m'n geld er i.i.g. niet aan uitgeven.
     
    Laatst bewerkt:
    Tomado en Tristar, zijn dat niet die low budget merken?
    Volgens mij werken die mobiele airco's voor geen beter en kun je beter gewoon een echte airco in laten bouwen. Ik zou m'n geld er i.i.g. niet aan uitgeven.
    Ik zou wel een echte airco willen maar dan kan ik dit jaar niet op vakantie. Plus mijn auto is een beurt nodig. :trollface:
     
    Maar even serieus. Voor mij is het enkel voor in de slaapkamer (4,5mx4,5m?) ongeveer. Dus dan durf ik die gok ook wel te nemen en eentje bij de Lidl te bestellen voor 200.

    Als het voor de complete beneden verdieping ging ja dan niet uiteraard.


    Mijn moeder had ook nog een oplossing trouwens

    Screenshot_20200624-182819_WhatsApp.jpg
     
    Maar even serieus. Voor mij is het enkel voor in de slaapkamer (4,5mx4,5m?) ongeveer. Dus dan durf ik die gok ook wel te nemen en eentje bij de Lidl te bestellen voor 200.

    Als het voor de complete beneden verdieping ging ja dan niet uiteraard.


    Mijn moeder had ook nog een oplossing trouwens

    Bekijk bijlage 495329
    Als ik 'veels te' zou typen, zou mijn moeder mij corrigeren. Als mijn moeder 'zunde' zou typen, zou ik gek worden.:P
     
    Ik word gek van het idee dat zijn moeder in haar blote kont op bed ligt.
     
    Tomado en Tristar, zijn dat niet die low budget merken?
    Volgens mij werken die mobiele airco's voor geen meter en kun je beter gewoon een echte airco in laten bouwen. Ik zou m'n geld er i.i.g. niet aan uitgeven.
    Yes. Tomado heeft wel een uitstekende klantenservice, Tristar dan weer niet.

    Voor mensen op kamers (zoals ik) is een split installeren niet zo handig. Of mensen die nog van plan zijn te verhuizen in de komende jaren. Als ik een leuk huisje heb met voldoende kamers voor 2 kinderen om de rest van de tijd in te zitten, dan zal ik idd een leuke split installeren of twee. Die zijn ook een stuk zuiniger dan mijn rakker met 1kWh. Maar voor de komende 2 jaar in mijn studentenkamer is een mobiele airco de beste oplossing.

    Als je nu niet zo veel geld hebt is het ook een prima oplossing. Je kunt dan even sparen en voor zeker 80%+ van het bedrag doorverkopen volgend zomer. Ik heb mijn 3 jaar oude aircooler van 77 euro binnen 1 dag verkocht voor 60 euro na 2 biedingen van 50 te hebben gehad :o. Marktplaats zit ook vol met "Nieuwe ongeopende Tristar 9000btu airco" van de Action met "nieuwprijs bol 380,-". Ze verkopen ze zelfs met winst omdat niet iedereen weet dat ze 220,- bij de action zijn (of uitverkocht zijn).
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven