Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hele ochtend/middag ontbijt uitgesteld tot 14:00, zodat ik mijn ontbijt, lunch en pre-WO meal kon samenvoegen en zo kcal te besparen voor de rest van de dag.

    Eindelijk mijn eten naar binnen gewerkt en een goede dosis pre-WO genomen. Kom ik bij de gym, wordt medegedeeld dat zij gesloten zijn vanaf 15:00... Vanaf de maand juli t/m augustus geld dit, normaliter tot 17:00 geopend. Ik balend vol energie opzoek naar oplossingen.

    Meteen een vriend bericht, maar hij ging de deur uit. Geen oplossing om in zijn home gym te sporten dus. In thuis trainen had ik echt geen zin meer... Wat blijft er dan over? Fit4Free wordt hem niet. Toen gekeken bij Basic Fit, alleen toegankelijk voor leden en op voorhand reserveren... Ik nog meer balen en scheldend achter het stuur.

    Toen dacht ik: "Hey! BigGym is 1 juli geopend". Een nieuw filiaal bij mij in de buurt zit er sinds kort. Ik volgas daarnaar toe, want tot 17:00 geopend en het was al 15:30 ondertussen... Daar aangekomen was er niemand aanwezig achter de balie. Moest ik wachten, of ging ik gewoon aan de gang. Er stonden geen poortjes of iets, dus had door kunnen lopen. Zo ben ik natuurlijk niet, ik ben een propere jongen (toch Robin).

    Even naar de toilet geweest en plots stond er iemand achter de balie. Sporten was mogelijk, even een formuliertje invullen en betalen voor een eenmalige les á € 6,50 kon wel achteraf. Het was super rustig en ze hebben top apparatuur. Alles wat mijn hartje wenst was aanwezig en zelfs meer dan dat. Training lekker kunnen afronden, sfeer was goed en zelfs een praatje gemaakt met wat leden. Herkende ook leden van Basic Fit, waar ik wel eens in de avonduren sportte.

    Na de training mijzelf getrakteerd op een softijsje van de McDonald's. Heerlijk. Nu ga ik overwegen om bij BigGym een abonnement te nemen.
     
    Tot 14:00 wachten met eten en dan een paar uur later softijs eten. :roflol:

    Mag het eens, zit al lang genoeg in de cut.

    Het hele verhaal vindt je hier:

     
    Vanochtend al mijn plekje bij de gym kunnen reserveren tot 18 juli! 🙏😎
     
    Gisteren bij een goede vriend langs geweest.
    Zalig zijn homegym.
    IMG_20200704_145702.jpg
     
    Lekker getraind vandaag, spierpijn eruit gesquat. Heerlijk dat het weer mag.

    Valt wel tegen hoe veel kracht ik kwijt ben. Gewicht is nog steeds ongeveer gelijk en ben we wat vet kwijt. En toch minder sterk 😭
     
    Lekker getraind vandaag, spierpijn eruit gesquat. Heerlijk dat het weer mag.

    Valt wel tegen hoe veel kracht ik kwijt ben. Gewicht is nog steeds ongeveer gelijk en ben we wat vet kwijt. En toch minder sterk 😭
    Niet vergeten dat dat vrij snel terug komt. Mijn lichaam moet ook weer effe de oefeningen wennen
     
    Back
    Naar boven