Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Niet vergeten dat dat vrij snel terug komt. Mijn lichaam moet ook weer effe de oefeningen wennen
    Op dit moment echt rond de 50% van mijn oude 1rm. Of zelfs iets lager.

    Inderdaad gewoon volhouden. En paar weken trainen. Dan komt het wel eeer terug.
     
    Lief ben jij😊
    TY
    Rozen krijg je niet zomaar, daar heb je hard voor gewerkt, loyaal geweest voor je dierbaren, je opgeofferd, je weggecijferd
    Geef ze maar een mooi plekje :)
     
    TY
    Rozen krijg je niet zomaar, daar heb je hard voor gewerkt, loyaal geweest voor je dierbaren, je opgeofferd, je weggecijferd
    Geef ze maar een mooi plekje :)
    Nou nou das nog al wat voor een bosje rozen
     
    Glasvezel word nu aangelegd. Maar ik upload en download niets meer dus heb er niets aan. Maar ze leggen het gratiesss aan dus ja echte tatta
     
    Lekkere back+bicep training gehad op 60gr havermout. :roflol: Na de training had ik honger maar ik deed toch 25 minuten cardio:rocker:

    #omwsixpack
     
    Uitzending Beau. Verschillende gesprekken, met Peter R de Vries en anderen. Vermakelijk.

    Peter R de Vries, mag 'm wel.

    1594031340818.png


    sowieso een geniale man. onuitstaanbaar, maar dat maakt het juist heerlijk om naar te kijken. dat betweterige en nasale toontje, overal op tv aanwezig zijn, altijd kennis van zaken hebben. als je er op een bepaalde manier naar kijkt zonder jezelf op te winden is het enorm vermakelijk.
     
    Normaal bespreken we dit niet maar hij heeft het zelf te bont gemaakt, bleef ook doordoen na herhaaldelijke waarschuwingen.

    zat shit terug te lezen van mijn ban

    enige wat ik wil zeggen is dat ik letterlijk nooit een waarschuwing heb gehad alvorens ik mijn weekban kreeg (of strafpunten)

    :D
     
    Back
    Naar boven