Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Speciaal voor jou een foto van het avontuur met mijn cougette... ik heb er een filmpje van maar dat is te groot om hier te uploaden, geef het maar aan als je die ook wilt ontvangen 😉 dan kijken we wel hoe we dat doen...

    Ik was in een wilde bui en de courgette was helemaal aan gort... uiteindelijk ook nog een staaf bij gepakt!
    Het ging er zo heet aan toe dat de lens zelfs besloeg!

    volgens mij was het wel lekker...bijna weekend!
     
    Speciaal voor jou een foto van het avontuur met mijn cougette... ik heb er een filmpje van maar dat is te groot om hier te uploaden, geef het maar aan als je die ook wilt ontvangen 😉 dan kijken we wel hoe we dat doen...

    Ik was in een wilde bui en de courgette was helemaal aan gort... uiteindelijk ook nog een staaf bij gepakt!
    Het ging er zo heet aan toe dat de lens zelfs besloeg!

    Fijn bedankt maar nu zit m'n toetsenbord wel helemaal onder het sperma :(
     
    Speciaal voor jou een foto van het avontuur met mijn cougette... ik heb er een filmpje van maar dat is te groot om hier te uploaden, geef het maar aan als je die ook wilt ontvangen 😉 dan kijken we wel hoe we dat doen...

    Ik was in een wilde bui en de courgette was helemaal aan gort... uiteindelijk ook nog een staaf bij gepakt!
    Het ging er zo heet aan toe dat de lens zelfs besloeg!

    Ik open hem niet en gebruik gewoon mijn fantasie:p
     
    Fijn bedankt maar nu zit m'n toetsenbord wel helemaal onder het sperma :(
    Tja... daar kan ik ook niks aan doen he... je vroeg er zelf om... be careful what you wish for...
     
    Stroom uitgevallen in de gym. Dit maakt m’n dag goed.

    Eigen muziek in, geen “sportschool muziek” op de achtergrond en door de duisternis helemaal in m’n element. Volgas knallen, ideaal.

    450824D2-9101-4FBC-B799-079162A03690.jpeg
     
    Stroom uitgevallen in de gym. Dit maakt m’n dag goed.

    Eigen muziek in, geen “sportschool muziek” op de achtergrond en door de duisternis helemaal in m’n element. Volgas knallen, ideaal.

    Bekijk bijlage 498242
    En geen mens te bekennen, winning!!
     
    Mijn kleuters (5&6) die nooit zeiken en met een dagje uit vrijwel altijd gezellig zijn (dringt altijd tot me door als ik andere gezinnen zie)
     
    Mijn kleuters (5&6) die nooit zeiken en met een dagje uit vrijwel altijd gezellig zijn (dringt altijd tot me door als ik andere gezinnen zie)
    Zo heerlijk is dat! Die van mij ook nooit problemen mee gehad. Als ik dan zie dat t bij anderen wel eens vreselijk is knijp ik mijn handjes dicht <3
     
    • Like
    Waarderingen: Saus
    Stroom uitgevallen in de gym. Dit maakt m’n dag goed.

    Eigen muziek in, geen “sportschool muziek” op de achtergrond en door de duisternis helemaal in m’n element. Volgas knallen, ideaal.

    Bekijk bijlage 498242
    hoe werken die apparaten dan zonder stroom? :D
     
    Mijn kleuters (5&6) die nooit zeiken en met een dagje uit vrijwel altijd gezellig zijn (dringt altijd tot me door als ik andere gezinnen zie)
    Zo heerlijk is dat! Die van mij ook nooit problemen mee gehad. Als ik dan zie dat t bij anderen wel eens vreselijk is knijp ik mijn handjes dicht <3
    Ik ben jaloers op jullie! Die van mij zijn af en toe net 2 kleine terroristen...

    Ach je krijgt wat je verdiend zeggen ze wel eens
    Tja... ik zal wel iets verschrikkelijks hebben gedaan dan...
     
    Back
    Naar boven