XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mijn dag werd vandaag goed gemaakt door chrash die naar de DBB komt.

    giphy.gif
     
    Lig hier aan het zwembad en hoor de mensen achter me constant oordelen over de cellulitis van dikke mensen. Draai ik me om om te zien hoe die mensen er zelf uitzien, zijn ze zelf ook moddervet:roflol:
    Ik oordeel ook altijd over mensen die broccoli kip rijst uit een bakkie eten. Echt van padje af die mensen.
     
    Klaar met lekkere beentraining op low-dag.
     
    Ik oordeel ook altijd over mensen die broccoli kip rijst uit een bakkie eten. Echt van padje af die mensen.
    Kreeg zelf ook altijd het oordeel... spoor je wel... Skinnie als fuck en elke dag 3 x per dag aan de macaroni op werk toentertijd... :o en 4 eitjes tussendoor... das slecht voor je cholesterol. .. ach ja.. oordelen zijn er altijd. Maar het gaat erom waar jij je goed bij voelt. Velen kennen je niet eens en oordelen al. Best jammer.

    btw... Macaroni met Picallily, tomaat, zwarte olijven en kip.. :D meesten walgden ervan :roflol:
     
    Het is 32 graden dus ik wist wel dat de meeste lui op het strand aan het chillen is, ging ik naar de gym en waren der maar 5/6 personen ofzo. Vond ik wel super chill en kon ik supersets doen. Alleen voelde ik me bagger door tekort aan rust dus bleef ik niet zo lang.
     
    Heerlijke gymtrain gehad met Portonia1 volgende keer wel de zuurstoftank mee.
     
    Met z'n vieren in de gym. Voormalig NK BB 100 kg+, de eigenaar (2e op NK >50/55 jaar), een beginner die alleen maar compounds ramt en goeie progressie noemt; en ik, voel me gelijk ecto. Lekkere training zo. Grappig ook dat iedereen benen aan het doen was.
     
    Kreeg zelf ook altijd het oordeel... spoor je wel... Skinnie als fuck en elke dag 3 x per dag aan de macaroni op werk toentertijd... :o en 4 eitjes tussendoor... das slecht voor je cholesterol. .. ach ja.. oordelen zijn er altijd. Maar het gaat erom waar jij je goed bij voelt. Velen kennen je niet eens en oordelen al. Best jammer.

    btw... Macaroni met Picallily, tomaat, zwarte olijven en kip.. :D meesten walgden ervan :roflol:
    Klinkt juist lekker, ik begin al te watertanden! drool:
     
    Moet mijn pre bed nog nemen en morgen 6.00 sta ik weer eieren te bakken :D
    Ik doe met je mee. Ben net de kwark met appel rozijnen en noten naar binnen aan t harken, morgen 6 uur/6.30 zal ik wel weer aan t ontbijt zitten. Lekker man, beetje eten😂😂
     
    vandaag mn airco uitgetest, ingesteld op 21....heerlijk, niet alleen de woonkamer, het is overal cool :cool:
     
    Was bij m'n broer thuis en hij ging de afwas doen, deed de kraan aan en hoorde een raar geluid. Zat er een vleermuis onder een bord, was via het keukenraam naar binnen gevlogen. Blijkbaar wanneer ze nat zijn kunnen ze niet vliegen, dus eerst een uur of twee in een doos met doeken gelegen. Vet om van zo dichtbij te zien.
    1596295512866.png

    1596295533174.png

    ezgif-4-843820f455f0.gif
     
    Back
    Naar boven