Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Thanks! Boven de commode staat zijn naam in Disney letters, met sterretjes😄

Voorlopig is het een goede kamer maar ik vrees dat het te klein is als hij groter wordt.
We hebben nog een grote zolder maar daar staat ook veel trainingsgerief van me. Ach ja, zorgen voor later 😊

komt tijd komt raad ouwe :thumb:
 
Flinke spierpijn in delts en benen.
 
Ok dus wat mijn dag goedmaakte is dat trainen zo lekker gaat en dat ik me daarom iets minder schuldig voel over wat ik allemaal naar binnen schuif. Goal is deze bulk iig 3x 200%bw kunnen deadliften en ik vond mezelf eerst erg optimistisch maar ik ben er bijna :rolleyes::heart:
Zelfde met squats! Wil 100kg fixen, ben er bijna. Voel me echt een soort van euforisch omdat het zo goed gaat :roflol:
 
Ik rijd al een tijdje dezelfde route op werk en altijd bij dezelfde oversteekplek voor fietsers op een 80 weg zit een oude man in een rolstoel. Die zwaait altijd naar bussen en vrachtwagens (zie nooit iemand terug zwaaien maar dat terzijde). Ik druk altijd een paar keer op de claxon en dan begint meneer helemaal te lachen, doet zijn petje af en zwaait ermee. Maandag en dinsdag was hij er niet, vond ik wel jammer, vandaag zat hij gelukkig weer vrolijk in het zonnetje :D. Zijn van die kleine momenten (secondenwerk) op de dag waar je blij van kan worden.
 
Afkicken
20200805_221846.jpg
 
Ik rijd al een tijdje dezelfde route op werk en altijd bij dezelfde oversteekplek voor fietsers op een 80 weg zit een oude man in een rolstoel. Die zwaait altijd naar bussen en vrachtwagens (zie nooit iemand terug zwaaien maar dat terzijde). Ik druk altijd een paar keer op de claxon en dan begint meneer helemaal te lachen, doet zijn petje af en zwaait ermee. Maandag en dinsdag was hij er niet, vond ik wel jammer, vandaag zat hij gelukkig weer vrolijk in het zonnetje :D. Zijn van die kleine momenten (secondenwerk) op de dag waar je blij van kan worden.
Dit...o daar kan ik ook zo gelukkig van worden
 
Ik rijd al een tijdje dezelfde route op werk en altijd bij dezelfde oversteekplek voor fietsers op een 80 weg zit een oude man in een rolstoel. Die zwaait altijd naar bussen en vrachtwagens (zie nooit iemand terug zwaaien maar dat terzijde). Ik druk altijd een paar keer op de claxon en dan begint meneer helemaal te lachen, doet zijn petje af en zwaait ermee. Maandag en dinsdag was hij er niet, vond ik wel jammer, vandaag zat hij gelukkig weer vrolijk in het zonnetje :D. Zijn van die kleine momenten (secondenwerk) op de dag waar je blij van kan worden.
In mijn straat is een appartementencomplex voor begeleid wonen. De mensen op dat balkon zwaaien ook vaak en ik zwaai standaard terug of uit mezelf. Dan worden ze altijd helemaal blij. Schitterend om te zien inderdaad dat je met zo iets kleins iemand zo vrolijk kan maken.
 
Back
Naar boven