AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Even contact gehad met Groningen en ik mag morgenavond bij Northside Barbell trainen 🤩
Ook lang getraind en ga er binnenkort wellicht mijn zware deadlifts weer doen. Betere gym voor powerliften heb je bijna niet
 
Yayy iemand zei laat die gewichten maar staan. Scheelt me weer 10 platen van 20kg opruimen
 
Bedoelde ook voor de regio eigenlijk. In Nederland heb je inderdaad nog wel een aantal toplocaties, waaronder ihu

Hoe heb jij het qua sfeer daar ervaren? Geloof dat ze qua equipment 10/10 zijn, dat is maar een deel van de ervaring :).
 
Hoe heb jij het qua sfeer daar ervaren? Geloof dat ze qua equipment 10/10 zijn, dat is maar een deel van de ervaring :).
Moet zeggen dat ik er het afgelopen jaar eigenlijk niet geweest ben. Groot deel van de leden is iig erg vriendelijk en altijd bereid te helpen
 
Nog een dagje relaxen op vakantie los van een rondje hardlopen voer ik geen fuck uit. Lekker hoor. Cheat week is bijna voorbij, maar gvd goede vakantie :)
Geniet er maar nog even van!
Vakantie de mooiste tijd van het jaar.
 
Nog een dagje relaxen op vakantie los van een rondje hardlopen voer ik geen fuck uit. Lekker hoor. Cheat week is bijna voorbij, maar gvd goede vakantie :)
Heerlijk hè? Hier maandag weer beginnen maar oh oh wat fijn dit! Geniet nog even!!
 
Back
Naar boven