Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Begrafenis, bruiloft, sollicitatiegesprek, officiële gelegenheden, conferenties, gala, zakelijke meetings, gelegenheden met dresscode etc.
Allemaal niet van toepassing voor mij.
 
Ik draag zo min mogelijk pakken of stropdassen, maar soms ontkom je er niet aan. Gelukkig werk ik bij een bedrijf waar smart casual eigenlijk altijd oké is. Ik kwam dan ook vreselijk overdressed eerste gesprek. Het tweede was in spijkerbroek.
 
daar moet je voorlopig sowieso niet komen.
Het ligt alweer vol aan het Gardameer hoor en ik hoorde juist dat je nu beter in Bergamo kan zitten dan hier.
 
Begrafenis, bruiloft, sollicitatiegesprek, officiële gelegenheden, conferenties, gala, zakelijke meetings, gelegenheden met dresscode etc.

Er moet minstens één pak in de kledingkast van elke kerel hangen, change my mind.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Gisteren na dat gezeur over mijn shirtkeuze heb ik besloten voortaan hier in te trainen

Sorry BB_

bbbb.jpg
 
Gisteren na dat gezeur over mijn shirtkeuze heb ik besloten voortaan hier in te trainen

Sorry BB_

Toegestaan, maar wel koptelefoon en war face verplicht. :heart:
Tip: "Maak een vuist van je gezicht" (zoals een afgestoempte landmachter zou zeggen)
 
Toegestaan, maar wel koptelefoon en war face verplicht. :heart:
Tip: "Maak een vuist van je gezicht" (zoals een afgestoempte landmachter zou zeggen)
Heb je geen hq screen van die foto?
 
Back
Naar boven