AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Een kerel die ik ken van op Facebook, zelfs nooit mee gechat of zo, had mijn adres achterhaald bij mijn moeder en een kaartje gestuurd voor de kleine... met €130 erin :eek:

    Mijn geloof in de mensheid is weer even hersteld.
     
    Een kerel die ik ken van op Facebook, zelfs nooit mee gechat of zo, had mijn adres achterhaald bij mijn moeder en een kaartje gestuurd voor de kleine... met €130 erin :eek:

    Mijn geloof in de mensheid is weer even hersteld.
    potverdikke wat een lieve jongen!
     
    potverdikke wat een lieve jongen!
    Powerlifter in begin jaren 80 maar sukkelt ook heel hard met de gezondheid tegenwoordig.
    Ik vermoedde wel dat ik hier en daar wat invloed had en jongens die naar me opkijken maar dit had ik nooit verwacht!
     
    Een kerel die ik ken van op Facebook, zelfs nooit mee gechat of zo, had mijn adres achterhaald bij mijn moeder en een kaartje gestuurd voor de kleine... met €130 erin :eek:

    Mijn geloof in de mensheid is weer even hersteld.
    Geen probleem man :heart:
     
    Een kerel die ik ken van op Facebook, zelfs nooit mee gechat of zo, had mijn adres achterhaald bij mijn moeder en een kaartje gestuurd voor de kleine... met €130 erin :eek:

    Mijn geloof in de mensheid is weer even hersteld.
    Wil je hem even melden dat ik er 2 heb :):klink:
     
    Een kerel die ik ken van op Facebook, zelfs nooit mee gechat of zo, had mijn adres achterhaald bij mijn moeder en een kaartje gestuurd voor de kleine... met €130 erin :eek:

    Mijn geloof in de mensheid is weer even hersteld.
    Geweldig..mooi dit
     
    Vanmorgen een PT-sessie gehad. Ging goed en veel geleerd. Eerst gewerkt aan de core en de romp spanning. Dat was hard werken voor me en deze oefeningen zal ik ook in de warming-up meenemen voor m'n trainingen. Core is een zwakke schakel. Bench press techniek is verbeterd en ik kreeg ook tips voor de Bulgarian split-squat.

    Daarna zelf getraind. Helaas heb ik de Bulgarian split-squat niet kunnen uitvoeren zoals ik deed tijdens de PT-sessie. Aan de hand van filmen en op gevoel zal ik mijzelf moeten bijsturen bij de oefening. De bench press ging wel lekker.
     
    Screenshot_20200828-060918_Sober Time.jpg
     
    Zo, even een rondje gerend en nu dagje thuiswerken. Bijna weekend!
     
    Net een goede week terug van vakantie uit Zuid Europa waarin ik 3 weken geen gym van binnen heb gezien aangezien deze in mijn directe omgeving gesloten waren. :(
    Deze teleurstelling tijdens de vakantie flink bourgondisch weg gezopen en gegeten, met als gevolg een kilo'tje of 5 vocht extra erbij gepakt.

    Nu na een weekje gym alweer de helft kwijt en weer wat definitie te zien, nu more motivated than ever before! :p
     
    Net een goede week terug van vakantie uit Zuid Europa waarin ik 3 weken geen gym van binnen heb gezien aangezien deze in mijn directe omgeving gesloten waren. :(
    Deze teleurstelling tijdens de vakantie flink bourgondisch weg gezopen en gegeten, met als gevolg een kilo'tje of 5 vocht extra erbij gepakt.

    Nu na een weekje gym alweer de helft kwijt en weer wat definitie te zien, nu more motivated than ever before! :p
    Dus....volgende keer geen kutgevoel hoeven creëren is een feit gezien de positieve nasleep💪😄
     
    Back
    Naar boven