Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

More in this kind of a way lol :roflol:
pillow_kill_9156.jpg
 
Alvast gefeliciteerd en leuk om te zien dat je haar al gelijk een kettlebell cadeau geeft. Volgend jaar twee dumbbells en het jaar daarna een halterstang met plates?
Als ze de 16 niet minimaal 2min kan swingen gooi ik haar zonder verpinken buiten hoor ;p
 
Ik had net een filmpje op YouTube gezet van een lift waar ik nu mee bezig ben, krijg ik een bezorgd berichtje van mijn vriendin, dat ik weer gevaarlijk bezig ben :roflol:
Hoezo dan? :dunno:

 
Ik had net een filmpje op YouTube gezet van een lift waar ik nu mee bezig ben, krijg ik een bezorgd berichtje van mijn vriendin, dat ik weer gevaarlijk bezig ben :roflol:
Hoezo dan? :dunno:

Als ik dit zou doen, dan was ik nu waarschijnlijk vanaf mijn nek verlamd geweest :roflol:
 
Ik had net een filmpje op YouTube gezet van een lift waar ik nu mee bezig ben, krijg ik een bezorgd berichtje van mijn vriendin, dat ik weer gevaarlijk bezig ben :roflol:
Hoezo dan? :dunno:

Begrijp ik ook niet, behalve het feit dat je ogen er bijna uitrollen ziet het er totaal niet gevaarlijk uit. Overbezorgd denk ik, goed teken ;)
 
Cutten heeft z’n voordelen, net m’n oude overhemden gepast. Krijg de eerste knoopje van mijn overhemden weer dicht.

smallere nekje
 
De stofzuiger bleek een verrassend effectieve manier om van een wesp af te komen (werkt ook bij spinnen). :thumbup:
 
Back
Naar boven