XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nee, je had gezegd dat je er niets meer van vernomen had.
    Klopt. Ik werd later benaderd dat er een match was gevonden. Echter moest ik een heel contract ondertekenen met voorwaarden, waaronder dat ik tot aan de bekendmaking van de uitzending ik niets op Social media mocht delen. Derhalve heb ik het hier stilgehouden. Nu weet ik dat het deze maand wordt uitgezonden en is het nieuwe seizoen op tv van start gegaan, dus kan ik het wel vast mededelen.
     
    ff een zaadje planten :idee:
    Zeker stellen dat sterke, goede genen (m.u.v. beengenen) zich verspreiden en doorgegeven worden. Er loopt te veel dom volk rond op deze wereld. :p
     
    Zeker stellen dat sterke, goede genen (m.u.v. beengenen) zich verspreiden en doorgegeven worden. Er loopt te veel dom volk rond op deze wereld. :p
    probeer die maar eens te omzeilen dan, lukt je niet hoor :p
     
    Zeker stellen dat sterke, goede genen (m.u.v. beengenen) zich verspreiden en doorgegeven worden. Er loopt te veel dom volk rond op deze wereld. :p
    Jammer dat juist die categorie zich het snelst voortplant.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Vond je dat ze de vrouw beetje leuk uitgzocht hadden voor je?
    De match was op zich echt goed gevonden en ze hadden zeker hun best gedaan. Nou moet ik ook zeggen dat ik een intakegesprek van meer dan een uur had gehad, waarin ze echt veel details vroegen en ik heel open ben geweest. Dus niet alleen wat zijn je hobbies en wat voor werk doe je, maar ook echt in detail ingaan op persoonlijke zaken, verleden, karaktereigenschappen, positieve en negatieve kanten etc. Dat geldt ook voor waar ik naar op zoek was, zowel innerlijk als uiterlijk. Ook zaken of kinderen, tatoeages, huidskleur, haarkleur, kleur ogen lengte, gewicht, leeftijd etc. relevant of een issue zijn, maar ook dingen zoals wat voor type vakantie houd je van, vrije tijdsbestedingen, opleidingsniveau, open/gesloten karakter, sport, voeding, karaktereigenschappen, persoonelijke issues en strubbelingen, prioriteiten.

    Toen mijn date binnenkwam had ik niet direct het 'wow-gevoel'; er was geen vonk of directe klik, maar ik denk dat liefde-op-het-eerste-gezicht ook geen noodzaak is. Uiteindelijk verliep het etentje heel soepel en spraken we gemakkelijk. Zij had gestudeerd aan de uni, werkte nu bij een bedrijf, was erg sportief. In het verleden heeft ze gevoetbald in de dames eredivisie, maar nu een stapje terug gedaan. Inhoudelijk hadden we best wat raakvlakken op het gebied van levensstijl, voeding en sport en begrepen we elkaar goed. Er werden verder geen lastige vragen of gevoelige onderwerpen besproken, maar het is ook een eerste date en een blind date bovendien. Daarom hadden we na afloop niet direct 'nee' gezegd, maar aangegeven dat we één date wel wat te kort vonden om echt iets te kunnen zeggen en nog weleens wat zouden gaan drinken. Bovendien wilde we het even laten bezinken, want de hele tv-setting maakt het wel een aparte ervaring. De week na afloop contact gehad over de app. Zij gaf aan dat ze merkte dat ik best fanatiek met voeding en sport bezig ben (en wat minder met andere sociale activiteiten) en zelf probeerde zij dat juist wat meer los te laten (i.t.t. vroeger) en zocht ze iemand die dat dus wat minder had. Het voelde voor mij niet als een afwijziging, want een echt gevoel en klik ontbrak mijnerzijds ook nog, dus als het wel iets was geworden, had het toch iets geweest wat nog echt had moeten ontstaan en groeien. Toch was de selectie voor deze match/date logisch te verklaren, gelet op sport, opleiding, karakter etc., maar het blijft lastig twee onbekenden aan elkaar te koppelen en het moet ook maar net allemaal kloppen (overigens hoeft natuurlijk niet alles perfect te matchen, dat is een utopie).

    Ik moet zeggen dat de date zelf uiteindelijk helemaal niet spannend is en juist heel ontspannen; de camera's zijn redelijk tactisch geplaatst en je zit gewoon relaxed te eten en kletsen, zij het in een gecreëerde restaurantsetting in een studio. Wat veel lastiger en onwenniger is, is alles eromheen. Als je aankomt (op een andere locatie dan zij en dan het etentje), moet je lang wachten, krijg je een gesprek met best pittige vragen. Dus niet alleen wie je bent en wat je doet en waarom het nog niet is gelukt met de liefde, maar ook waarom je bepaalde keuzes in het verleden hebt gemaakt, details over sport, voeding, karakter, heel veel 'waarom' en 'hoe ervaar je dat'. Uiteindelijk pikken zij daar natuurlijk maar 3 zinnen uit. Ook moet je dan voor de camera 3x zo natuurlijk mogelijk voorbij lopen enzo, zendertjes testen, voor een camera vragen beantwoorden zo spontaan mogelijk. Zoals het geknipt en geplakt is op tv lijkt natuurlijk, maar het is allemaal vrij kunstmatig. :p Ik ben wel bang dat mogelijk wat zinnen en uitspraken over voeding en bodybuilding een beetje uit de context getrokken gaan worden, dus erg benieuwd hoe ik afgeschilderd word en overkom.
     
    Zeker stellen dat sterke, goede genen (m.u.v. beengenen) zich verspreiden en doorgegeven worden. Er loopt te veel dom volk rond op deze wereld. :p
    En waarom zouden “sterke, goede genen” niet voor dom volk zorgen?
     
    En waarom zouden “sterke, goede genen” niet voor dom volk zorgen?
    Onder sterke, goede genen versta ik o.a. een bovengemiddeld IQ en EQ en ik ga er even vanuit dat zaken als IQ en EQ voor een deel genetisch zijn. Kids van tokkies hebben een grotere kans ook tokkie te worden en 2 hogeropgeleiden, sociaal vaardige en fysiek en mentaal fitte en sterke mensen zullen er minder gauw een zwakbegaafd iemand uitpoepen gok ik (dit is een aanname van mijn kant).
     
    Jammer dat juist die categorie zich het snelst voortplant.
    En dat in de huidige moderne maatschappij 'survival of fittest' wat minder opgaat en de zwakkeren niet het onderspit delven, maar beschermd worden.
     
    2 hogeropgeleiden, sociaal vaardige en fysiek en mentaal fitte en sterke mensen zullen er minder gauw een zwakbegaafd iemand uitpoepen gok ik (dit is een aanname van mijn kant).
    Helaas kan niemand het eind resultaat voorspellen :dunno:
     
    Laatst bewerkt:
    Onder sterke, goede genen versta ik o.a. een bovengemiddeld IQ en EQ en ik ga er even vanuit dat zaken als IQ en EQ voor een deel genetisch zijn. Kids van tokkies hebben een grotere kans ook tokkie te worden en 2 hogeropgeleiden, sociaal vaardige en fysiek en mentaal fitte en sterke mensen zullen er minder gauw een zwakbegaafd iemand uitpoepen gok ik (dit is een aanname van mijn kant).
    Vanuit een evolutionair standpunt bekeken hebben Tokkies wellicht vrij goede genen.
     
    Goed nieuws van uwv, toch nog een klein bedrag aan uitkering kunnen regelen voor de laatste weken van augustus :bierbang: :bierbang:
     
    Goed nieuws van uwv, toch nog een klein bedrag aan uitkering kunnen regelen voor de laatste weken van augustus :bierbang: :bierbang:
    Mooi, feestje?🍻 ik bedoel maar, Groningen is niet zo ver
     
    Back
    Naar boven