AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vanuit een evolutionair standpunt bekeken hebben Tokkies wellicht vrij goede genen.

    De hooggeleiden vinden tokkie gedrag de moeite waard om aan te houden.
    Geen vaardigheden geen probleem, voor elke situatie is er wel een uitkering en vrije tijd toe.
     
    Feestjes komen nog wel weer, hopelijk dit jaar nog verhuizen ;)
    Ja dat zou wel fijn zijn he? Eigen plekje. In de stad? Ik ben ook niet van de feestjes in deze tijd hoor. Pas wel op, werk met kwetsbare groepen
     
    Dit weer! Dat maakt mijn dag goed. Even naar de supermarkt in een hemdje en lange broek, zweten🌞
     
    Ja dat zou wel fijn zijn he? Eigen plekje. In de stad? Ik ben ook niet van de feestjes in deze tijd hoor. Pas wel op, werk met kwetsbare groepen

    Zeker weten. Studio van 27m² inclusief badkamer (douche en wc). Zag het niet zitten om met 10 andere studenten in een huis te wonen. Als ik wil douchen dan wil ik douchen, als ik wat eten wil koken wil ik niet de resten van iemand anders eerst afwassen. Noem het maar op. Daarnaast is het nog goedkoper ook, huurtoeslag maakt me blij:roflol:
     
    Zeker weten. Studio van 27m² inclusief badkamer (douche en wc). Zag het niet zitten om met 10 andere studenten in een huis te wonen. Als ik wil douchen dan wil ik douchen, als ik wat eten wil koken wil ik niet de resten van iemand anders eerst afwassen. Noem het maar op. Daarnaast is het nog goedkoper ook, huurtoeslag maakt me blij:roflol:
    Hahaha ik kan me hier vollédig in vinden. Gelijk heb je
     
    Klopt. Ik werd later benaderd dat er een match was gevonden. Echter moest ik een heel contract ondertekenen met voorwaarden, waaronder dat ik tot aan de bekendmaking van de uitzending ik niets op Social media mocht delen. Derhalve heb ik het hier stilgehouden. Nu weet ik dat het deze maand wordt uitgezonden en is het nieuwe seizoen op tv van start gegaan, dus kan ik het wel vast mededelen.
    Gerapporteerd bij de administrateur van First dates.
     
    dacht lees me vast in in wat wielrentermen..

    derde bal: Een blessure die begint met een puistje in de bilnaad dat door druk en wrijving uitgroeit tot een ontsteking ter grootte van een ei.
    even insnijden
     
    brb even obese kijken voor ego boost
     
    dacht lees me vast in in wat wielrentermen..

    derde bal: Een blessure die begint met een puistje in de bilnaad dat door druk en wrijving uitgroeit tot een ontsteking ter grootte van een ei.

    Collega had daar begin dit jaar last van. Twee keer geopereerd aan zijn holletje in paar maand tijd, de arme man.
     
    Collega had daar begin dit jaar last van. Twee keer geopereerd aan zijn holletje in paar maand tijd, de arme man.
    Heb in mijn jeugd dit 2x gehad. Niet door wielrennen ofcourse. Gelukkig ook niet zo groot als een ei. 2e keer was wel een kanonskogel wat on tplofte
     
    Daar ben ik ook eens geweest voor mijn werk, interessant!
    Mooi bedrijf, hebben er zo goed als eigenhandig voor gezorgd dat we weer lekker smakende tomaten kunnen kopen.

    Koppert Cress is ook zo’n mooi bedrijf trouwens. Ook echt een leuk product.
     
    dacht lees me vast in in wat wielrentermen..

    derde bal: Een blessure die begint met een puistje in de bilnaad dat door druk en wrijving uitgroeit tot een ontsteking ter grootte van een ei.
    Als je echt pech hebt krijg je een sinus pilonidalus. Not met wielrennen ofzo: maar ook een ontsteking in doenerige, alleen die gaat niet dicht.
     
    Sinds 1,5 maand weer een koffie genomen na een goede ingeving van hoxyz (Kloontje sorry not sorry).

    Voel me toch een partij productief en gefocust. Ik ga weer aan de slag met mijn werkzaamheden.

    Doei.
    Gas dr op!
     
    Back
    Naar boven