XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Drugs zijn slecht. Geen goede zaak dat dit aangeraden wordt op zo'n openbaar forum.
    Cafeïne is ook een 'drug'

    Naast dat dit een bodybuild forum is een geen health forum anders kan de aas sectie ook wel weg.
     
    Drugs zijn slecht. Geen goede zaak dat dit aangeraden wordt op zo'n openbaar forum.
    Definieer slecht? Ik kan het gewoon voorgechreven krijgen voor mijn ADD en dan is het ineens goed voor me.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Heerlijk dat er zo serieus op in gegaan wordt. :p
     
    Wie zegt dat ik alcohol drink? Drink het nauwelijks. Bij hoge uitzondering eens.
    jij hebt eens alcohol gedronken, nu ben jij een alcoholist fake drank drinker!

    forever fake alcoholist :D
     
    Geen 1,5 meter afstand houden op je eigen bruiloft wanneer je Minister van Justitie bent en anderen terechtwijst, dat is past slecht voor je.
     
    Not gonna lie, serieus de beste stimulant voor werk gedaan krijgen.
    Om te studeren heb ik ritalin, dexamfetamine, 4f-mph en modafinil geprobeerd. Geen van allen hadden het gewenste effect, misschien toch maar eens pep proberen voor productiviteit :heart: :eyebrow:
     
    • Haha
    Waarderingen: vntl
    Om te studeren heb ik ritalin, dexamfetamine, 4f-mph en modafinil geprobeerd. Geen van allen hadden het gewenste effect, misschien toch maar eens pep proberen voor productiviteit :heart: :eyebrow:
    Wellicht kom ik op die manier ook nog eens van mn luie reet af ;)
     
    Back
    Naar boven