XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Die moet je gewoon kweken met squatten. Bilimplantaten is geen porum.

    Borstimplantaten die in verhouding zijn met je lichaam daarentegen :eyebrow:
     
    Te bloedprikken geweest, nu wachten op de uitslag. En +200 kcal up in calorieën. Groetjes.
     
    zojuist gebeld met de mededeling dat ik het assessment voor mijn volgende functie positief heb afgerond

    maandag een 2e gesprek met de HR-manager en de tip gekregen om alvast te gaan kijken voor een pak, kan niet wachten om te starten aangezien ik sinds corona een rotstart heb gemaakt bij mijn huidige werkgever..

    wist trouwens niet dat assessments voor bepaalde functies echt een ding zijn geworden, kreeg een vragenlijst van 300 vragen in 3 delen: intelligentietest, persoonlijkheidstest en drijfverentest
     
    Laatst bewerkt:
    zojuist gebeld met de mededeling dat ik het assessment voor mijn volgende functie positief heb afgerond

    maandag een 2e gesprek met de HR-manager en de tip gekregen om alvast te gaan kijken voor een pak, kan niet wachten om te starten aangezien ik sinds corona een rotstart heb gemaakt bij mijn huidige werkgever..

    wist trouwens niet dat assessments voor bepaalde functies echt een ding zijn geworden, kreeg een vragenlijst van 300 vragen in 3 delen: intelligentietest, persoonlijkheidstest en drijfverentest
    Gefeliciteerd!
     
    • Like
    Waarderingen: hk95
    Op weg in de auto richting gym al muziek opgezet wat ik normaal tijdens de training afspeel.
    Dit belooft een lekkere training te worden 🤩
     
    Back
    Naar boven