AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Fiets ik speciaal naar de Aldi (en omdat cardio) omdat ze daar Vitamine C vet goedkoop hadden (Lucovitaal, 100 tabs , € 1,89). Weer uitverkocht. Nog wel wat goedkoops op de kop kunnen tikken. 10 eiwitrepen voor 2 euri, best lekker zijn ze. Macro's wel oke, ook wel suikers, maar alleen maar goed post-wo.
    Bekijk bijlage 504366
    Denk dat ik ook wel zo'n 500 pakken brinta op heb de laatste 10 jaar.... :o :roflol:
     
    10 dagen door griep/corona in quarantine gezeten dus niet getraind.

    Nu 4 dagen terug aan het trainen en blaas helemaal op, rust is goodddddd
    Ik dacht dat je negatief getest was???
    Balen man.
     
    Les hormonen en menstruatie gegeven. Kreeg de geweldige vraag wat er gebeurt als een vrouw anabolen gebruikt. De leerlingen getraumatiseerd met een foto van een gigantische cliemel en uitgelegd hoe een vrouw verandert in een halve man. De reacties waren prijsloos :o

    Ik hou van mijn vak :D
     
    Les hormonen en menstruatie gegeven. Kreeg de geweldige vraag wat er gebeurt als een vrouw anabolen gebruikt. De leerlingen getraumatiseerd met een foto van een gigantische cliemel en uitgelegd hoe een vrouw verandert in een halve man. De reacties waren prijsloos :o

    Ik hou van mijn vak :D

    Well done. Save our woman.
     
    20200924_115349.jpg


    Binnenkort 4 dagen Hamburg :)
    Als er geen corona bullshit tussendoor komt
     
    Laatst bewerkt:
    IT-afdeling moeten bellen voor een probleem met de pc's. Uiteindelijk samen met 'Steven' de slappe lach gehad door m'n gesukkel.

    'Geef eens het reeksnummer van de computer?'
    - 'Euh... a21k'
    'Nee, dat is het scherm' :roflol:
    - :roflol:

    Etc etc
    ga-met-de-muis-naar-rechterbovenhoek.jpg


    Iets met muis en rechterbovenhoek
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Back
    Naar boven