AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Eerste keer begonnen met var en winny. Ben benieuwd Met die combinatie
     
    En nu maar hopen dat er geen intelligente lockdown komt
    Is sowieso een virtuele stage :D werk samen met een nederlander die ook vanuit huis werkt en voor de rest is het contact met een thinktank in amerika, een groep developers in bosnië, en een groep in India.
     
    Godverdomme wat is deze smerig lekker
     

    Bijlagen

    • 20200929_214924.jpg
    Allereerst heb ik SUPERVEEL respect voor Corona, want we moeten weer elke dag thuiswerken.

    En dat betekent waarschijnlijk: extra veel tijd doorbrengen met mijn internetvrienden. ❤️
     
    Allereerst heb ik SUPERVEEL respect voor Corona, want we moeten weer elke dag thuiswerken.

    En dat betekent waarschijnlijk: extra veel tijd doorbrengen met mijn internetvrienden. ❤️
    Ik vraag me af of dat goed is voor het forum in het algemeen. Ik begrijp ook niet zo goed waarom de moderatoren, jouw gedrag niet een beetje bijsturen. Het wordt er namelijk niet leuker op met jouw commentaar. Terwijl jij waarschijnlijk ook hele goede tips zou kunnen geven, die mis ik.
    Beterschap Thomazz
     
    Allereerst heb ik SUPERVEEL respect voor Corona, want we moeten weer elke dag thuiswerken.

    En dat betekent waarschijnlijk: extra veel tijd doorbrengen met mijn internetvrienden. ❤️
    Ik vraag me af of dat goed is voor het forum in het algemeen. Ik begrijp ook niet zo goed waarom de moderatoren, jouw gedrag niet een beetje bijsturen. Het wordt er namelijk niet leuker op met jouw commentaar. Terwijl jij waarschijnlijk ook hele goede tips zou kunnen geven, die mis ik.
    Beterschap Thomazz


    heb het gevoel dat thomazz fake is...
    Wanneer ik zijn fysiek zie en ik bekijk zijn log en de wijze waarop hij zijn trainingen logt; dan krijg ik daar mijn vraagtekens bij.

    Correct me when im wrong...
     
    Ik vraag me af of dat goed is voor het forum in het algemeen. Ik begrijp ook niet zo goed waarom de moderatoren, jouw gedrag niet een beetje bijsturen. Het wordt er namelijk niet leuker op met jouw commentaar. Terwijl jij waarschijnlijk ook hele goede tips zou kunnen geven, die mis ik.
    Beterschap Thomazz
    Lezen ouwe, hij zegt nergens dat hij ziek is.
     
    Back
    Naar boven