MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik vind het wel grappig dat er best wat mensen zijn die steeds proberen mij van negatief commentaar te voorzien. Ik sta natuurlijk altijd open voor goede feedback. Maar ik hoorde onlangs dat een lid andere leden regelmatig berichten stuurt die over mij gaan. "Wat voor vetpercentage zou Wovano nu hebben?", "Zou Wovano zijn wedstrijd gaan halen?" etc. Wow, dan heb je dus echt grote problemen met je zelfbeeld en/of een grote obsessie met mij. Ik lig er verder niet wakker van en trek lekker mijn eigen plan. :D

    Hahaha lijkt me sterk dat iemand zoiets doet.
    Maargoed aan de andere kant sommige nemen dbb wel erg serieus, zou me dan ook eigelijk niks verbazen als dit WEL daadwerkelijk is gebeurd.
     
    Hahaha lijkt me sterk dat iemand zoiets doet.
    Maargoed aan de andere kant sommige nemen dbb wel erg serieus, zou me dan ook eigelijk niks verbazen als dit WEL daadwerkelijk is gebeurd.
    Zeker weten, in deze sport gunt niemand, iemand iets.
    Vind ik echt een nadeel van BB.
     
    zijn die roddels alweer uitgelekt....lijkt politiek Den Haag wel hier
     
    En dan wat? Kolere wat een opgefokt haantje ben je ook. Zet jezelf eens niet zo voor lul man.
    Te laat.

    Wacht maar als ik weer tren ga doen. Dan kunnen die mods alvast een nieuwe functie inbouwen dat je mij automatisch negeert als je inlogt.

    th0maz keer samen trainen?
    Ik reken minimaal 100 euro/p uur om figuren zoals jij te kunnen tolereren.
     
    Te laat.

    Wacht maar als ik weer tren ga doen. Dan kunnen die mods alvast een nieuwe functie inbouwen dat je mij automatisch negeert als je inlogt.


    Ik reken minimaal 100 euro/p uur om figuren zoals jij te kunnen tolereren.
    Jezus, komt dat er ook nog bij? Dat wordt nog lachen hier dan.
     
    Te laat.

    Wacht maar als ik weer tren ga doen. Dan kunnen die mods alvast een nieuwe functie inbouwen dat je mij automatisch negeert als je inlogt.


    Ik reken minimaal 100 euro/p uur om figuren zoals jij te kunnen tolereren.
    Als ik 5 trainingen bij jou afneem krijg ik dan korting? :p
     
    Ik vind het wel grappig dat er best wat mensen zijn die steeds proberen mij van negatief commentaar te voorzien. Ik sta natuurlijk altijd open voor goede feedback. Maar ik hoorde onlangs dat een lid andere leden regelmatig berichten stuurt die over mij gaan. "Wat voor vetpercentage zou Wovano nu hebben?", "Zou Wovano zijn wedstrijd gaan halen?" etc. Wow, dan heb je dus echt grote problemen met je zelfbeeld en/of een grote obsessie met mij. Ik lig er verder niet wakker van en trek lekker mijn eigen plan. :D
    Gewoon jaloezie enzo,.kansloos. Ik hoorde op 1 week voor m'n shoot ook dat m'n pens te dik was en als ik zeg dat het gewoon vocht is lachen mensen.

    Waarschijnlijk hebben die lui die lullen nog nooit op het podium gestaan en zullen ze dat ook nooit doen.
     
    Ben je weer op een spuitje tren gevallen?

    Doe ook meteen even een briefje met DBB erop. Sowieso ben je fake.
    Jij bent de enige hier die echt is, dat weten we allemaal toch. De ultieme alfaman.
     
    Gewoon jaloezie enzo,.kansloos. Ik hoorde op 1 week voor m'n shoot ook dat m'n pens te dik was en als ik zeg dat het gewoon vocht is lachen mensen.

    Waarschijnlijk hebben die lui die lullen nog nooit op het podium gestaan en zullen ze dat ook nooit doen.
    het moment dat je veel afgunst krijgt weet je dat je goed bezig bent op dat vlak.
    maar het is Idd wel lullig en overbodig
     
    het moment dat je veel afgunst krijgt weet je dat je goed bezig bent op dat vlak.
    maar het is Idd wel lullig en overbodig
    Dan ben ik wel zeer goed bezig hahahahaha. Thanx guys, love it!
     
    Back
    Naar boven