Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Nee, jij hebt gewoon een achterstand.
Ja net als vntl die ook littekenweefsel zoveel mogelijk probeert te minimaliseren maar hij is geen mietje omdat hij buff is. Ow dear, braindead :D
 
Waarschijnlijk hebben die lui die lullen nog nooit op het podium gestaan


helemaal eens met je betoog ,maar bewaar dit soort kwalificaties tot je er zelf veel meer dan 1 of 2 hebt gedaan


p.s voor mij is het dagelijkse kost om te horen dat ik wel breed ben en dikke armen heb maar ook een dikke pens,
ben gestopt met uitleggen waarom dit is .lol
 
Ja net als vntl die ook littekenweefsel zoveel mogelijk probeert te minimaliseren maar hij is geen mietje omdat hij buff is. Ow dear, braindead :D
Snufferd snapt zelfs een grapje niet, vergeet niet dat jij op je 50ste nog deurtjes moet bewaken als job, wat voor de meesten een bijverdienste is, probeer niet de slimme uit te hangen want niemand trapt er in.
 
-
 
Laatst bewerkt:
helemaal eens met je betoog ,maar bewaar dit soort kwalificaties tot je er zelf veel meer dan 1 of 2 hebt gedaan
Ikzelf praat toch niet over iemand, dus waarom zou een wedstrijd moeten doen. Ook zonder ambities sta ik achter mijn verhaal..
 
Snufferd snapt zelfs een grapje niet, vergeet niet dat jij op je 50ste nog deurtjes moet bewaken als job, wat voor de meesten een bijverdienste is, probeer niet de slimme uit te hangen want niemand trapt er in.
Ik bewaak geen deurtjes, en ja natuurlijk is het weer een grapje pfffffffff
 
Ikzelf praat toch niet over iemand, dus waarom zou een wedstrijd moeten doen. Ook zonder ambities sta ik achter mijn verhaal..

deze snap ik ff niet
 
sleepy jet lag GIF by vrt
 
deze snap ik ff niet
En ik snap jou niet. :P

Om de aanname die ik deed te kunnen doen, hoef je zelf toch geen wedstrijden te hebben gedaan.

Daarnaast zie ik niet in waarom je heel veel wedstrijden zou moeten hebben gedaan om te weten wat het vergt. 1x is toch genoeg om over het proces en de weg ernaartoe te kunnen oordelen.

Tot slot kun je mijn opmerking veel breder trekken, of het nou gaat om een bodybuildingwedstrijd, het lopen van een marathon, een PL-wedstrijd of het behalen van een opleiding of studie gaat, vaak is het afgunst en weten zij die lullen zelf niet wat het behelst. Verder natuurlijk gewoon triest om te horen dat achter je rug om zoiets gezegd wordt.
 
Jezus, komt dat er ook nog bij? Dat wordt nog lachen hier dan.
Als we dat aan jullie moeten overlaten dan moeten we hier nog weken aanhoren wie zijn teen gestoten heeft of door regen moet. Ik herhaal DOOR DE REGEN!!!

En dat moet ik waarschijnlijk wel eerst een paar mods pijpen anders word ik niet gespaard.

Als ik 5 trainingen bij jou afneem krijg ik dan korting? :p
Jij mag me ook 5x baffen.

Jij bent de enige hier die echt is, dat weten we allemaal toch. De ultieme alfaman.
Klopt. Ik knijp mijzelf nog steeds elke dag minstens x10 om er 100% zeker van te zijn of ik wel echt ben. Kan het zelf ook niet eens geloven. Geef jullie beta's geen ongelijk.
 
Ik vind het wel grappig dat er best wat mensen zijn die steeds proberen mij van negatief commentaar te voorzien. Ik sta natuurlijk altijd open voor goede feedback. Maar ik hoorde onlangs dat een lid andere leden regelmatig berichten stuurt die over mij gaan. "Wat voor vetpercentage zou Wovano nu hebben?", "Zou Wovano zijn wedstrijd gaan halen?" etc. Wow, dan heb je dus echt grote problemen met je zelfbeeld en/of een grote obsessie met mij. Ik lig er verder niet wakker van en trek lekker mijn eigen plan. :D
Gewoon jaloezie enzo,.kansloos. Ik hoorde op 1 week voor m'n shoot ook dat m'n pens te dik was en als ik zeg dat het gewoon vocht is lachen mensen.

Waarschijnlijk hebben die lui die lullen nog nooit op het podium gestaan en zullen ze dat ook nooit doen.
Hoe ongelooflijk veel Tren gebruiken jullie??
"Wat voor een vetpercentage zou persoon nu hebben" is een negatieve vraag? WAT? Verlaag eens heel gauw je dosis Trenbolone met je "de hele wereld is tegen mij" mindset.
Heeft ook niks met iemands zelfbeeld te maken, snap ook niet echt waarom dat elke keer als argument gebruikt wordt.

Hoewel ik de 'oh zo negatieve vragen' die wouter als voorbeeld geeft niet gevraagd heb heb ik wel een keer aan forum lid gevraagd hoe realistisch jouw kansen zijn in de classic divisie BB_.
Zien jullie dit ook als negatief? Of is het gewoon een doodnormale vraag?

wovano ik heb het nooit kritiek gehad op je fysiek, zou een beetje raar zijn gezien ik nooit foto's post. Ik heb kritiek op wie jij bent als persoon.
Jouw lichaam gaat als een jojo heen en weer, hoeveelste comeback is dit? Je 3e in 2 jaar tijd?
Neem anders eens contact op met Sanca Saxon, hij heeft het fysiek van zijn contest van vorig jaar weten te behouden en dat terwijl hij nogal gelimiteerd is door zijn spierziekte.

Ga je nu weer je moderator rechten misbruiken om deze post te verwijderen? Weet dat alle posts die jij verwijderd gewoon gedeeld worden door andere moderators.

Jij zei dit in een privé bericht "Blijkbaar vind je het toch leuk om me steeds aandacht te geven".
Ik heb letterlijk negatieve 4 posts(waarvan ik er één verwijderd heb omdat het nergens voor nodig was) over je gemaakt, dus wat bedoel jij precies met "steeds aandacht geven"?
"Achja, ik lig niet wakker van de mening van trieste mensen zoals jij :)", je posts zeggen wat anders.


Skeet skeet bitches ✌️.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven