XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Geweldige collega’s die tekeer gaan zodra een meid met dikke reet met gymshark legging de supermarkt binnen wandelt :roflol:

    tussen al het gezeik over corona maken dit soort dingen mijn dag goed
     
    Juist wanneer ik pauze hou in de kantine mis ik wat oog vitamine ja dat langsloopt in de winkel.

    lekker man

    gemiddelde leeftijd bij mijn huidige baan is 50+ dus zelfs de secretaresse is onderhand in mijn ogen binnen 1 jaar van een 3 naar een 8 gegaan echt een trieste bende
     
    lekker man

    gemiddelde leeftijd bij mijn huidige baan is 50+ dus zelfs de secretaresse is onderhand in mijn ogen binnen 1 jaar van een 3 naar een 8 gegaan echt een trieste bende
    Op mijn stage 5/6 latina’s in secretaresse strak pakkie die mensen groeten bij de Binnenkomst van de universiteit dus daar vermaak ik me wel
     
    Op mijn stage 5/6 latina’s in secretaresse strak pakkie die mensen groeten bij de Binnenkomst van de universiteit dus daar vermaak ik me wel
    Ik denk dat ik van uni moet switchen
     
    Auto moest vandaag naar de garage voor APK. Ontving een bericht dat er wat kleinigheden waren, geen grote mankementen. Daarbij wel de vraag of en wanneer de distributieriem vervangen was. Auto komt uit 2007, 3 jaar geleden gekocht met 106k op de teller en nu 135k. Moet bij mijn type auto om de 5 jaar of om de 120k vervangen worden, maar in het onderhoudsboekje en in de facturen van reparaties die ik erbij heb was hierover niets terug te vinden. Dat is gek want al het onderhoud is vanaf 2007 keurig afgestempeld in dit boekje. Heb de garage toen gebeld waar ik de auto heb gekocht en gevraagd of hij dit toevallig in zijn systeem had staan. Hij kon er ook niets over terugvinden. Als een distributieriem knapt heb je doorgaans heel veel schade, dus heb ik mijn garagehouder maar laten weten dat hij alles van die set kon vervangen.

    Kreeg ik even later bericht dat er helemaal geen distributieriem in m'n auto zit :roflol: Scheelt me toch ~600,00
     
    Verder heb je nog wel vertrouwen in de garage?
    Ja hoor. Je kunt dat namelijk niet zien als je de motorkap omhoog hebt. Daarbij is het bij een Renault Clio uit 2007 niet gebruikelijk dat ze een ketting hebben, maar de 2 liter variant toevallig wel.
     
    Ja hoor. Je kunt dat namelijk niet zien als je de motorkap omhoog hebt. Daarbij is het bij een Renault Clio uit 2007 niet gebruikelijk dat ze een ketting hebben, maar de 2 liter variant toevallig wel.
    En daar kom je nu achter en toen je m kocht niet op gelet???
     
    Back
    Naar boven