XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nope, weeg nog steeds hetzelfde, 101 kg. Ben niets aan gekomen sinds de contest en let nog steeds op wat ik eet. Komende week een klein beetje los proberen te laten. Huid is nog papierdun, amper 3 mm op de buik. :grinny:
    Healthy lunch.
    Bekijk bijlage 509175

    Nu ook niet, procentje of 6-8 sta ik denk ik. :D
    Ben alleen gauw vochtig. Nu 1 kg lichter dan op 1 week voor de shoot. Toen ging er 4 kg af laatste week met vochtafdrijven.

    Niet aangekomen, wel stuk vochtiger en je oogt vetter. Kijk vooral naar hoe je buik uitpuilt. Je zou na zo'n cut toch makkelijk zwaarder moeten worden?
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Niet aangekomen, wel stuk vochtiger en je oogt vetter. Kijk vooral naar hoe je buik uitpuilt. Je zou na zo'n cut toch makkelijk zwaarder moeten worden?
    Geen gebruikt gemaakt van de rebound imo.
     
    Nope, weeg nog steeds hetzelfde, 101 kg. Ben niets aan gekomen sinds de contest en let nog steeds op wat ik eet. Komende week een klein beetje los proberen te laten. Huid is nog papierdun, amper 3 mm op de buik. :grinny:
    Healthy lunch.
    Bekijk bijlage 509175

    Goed figuur voor op het strand, je kan nog doorgaan voor bokser of een turner o.i.d. (mainstream acceptabel).
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Niet aangekomen, wel stuk vochtiger en je oogt vetter. Kijk vooral naar hoe je buik uitpuilt. Je zou na zo'n cut toch makkelijk zwaarder moeten worden?
    Dacht ik ook. Ik begon met een strikt rebound protocol op 3400-3600 kcal, maar kwam niet aan. Binnen een paar weken naar 4800 kcal gegaan. Kwam nog steeds niet aan. Nu komt de vakantie dus wel gelegen. Ik had dat niet verwacht. Mijn buik puilt altijd zo uit, heb ik het niet mee getroffen. Een weekje vocht afdrijven en het is weg. Als ik m nu aanspan ook wel. Het is maar net een kwestie van hoe je poseert, vocht, carbs etc. Zou jij met je ervaring toch moeten weten. Nu geschoten @101 kg:
    IMG_20201018_195221.jpgIMG_20201018_195120.jpg
    Geen gebruikt gemaakt van de rebound imo.
    Ik zou niet weten wat ik beter had kunnen doen. Ik weet nu dat ik nog sneller m'n kcals kan plussen, dus veel sneller dan een reboundprotocol juist aanraadt. Ik heb diverse rebound protocols gelezen en dagelijks zo getraind en gegeten, enkel het weekend wat losser (IIFIYM en af en toe een cheat). Blijkbaar vreet m'n lichaam na zo'n cut alles op. Ik had inderdaad verwacht door de rebound meer massa te pakken, maar wellicht dat door het feit dat ik van blast naar cruise overging ik nu ook niet zo gemakkelijk meer massa pak. Komt wel weer. :)
     
    Niks mis mee hoor. Gewoon genieten van je vakantie.
    Edit niet elke vakantie foto hoeft perfect te zijn qua belichting invalshoek etc. Vorig jaar me helemaal suf gelachen om van die meiden die 12 x het zelfde zwembad trapje op en af gingen net zo lang totdat ze de perfecte zogenaamde ontspannen selfie hadden.
     
    Laatst bewerkt:
    Niks mis mee hoor. Gewoon genieten van je vakantie.
    Edit niet elke vakantie foto hoeft perfect te zijn qua belichting invalshoek etc. Vorig jaar me helemaal suf gelachen om van die meiden die 12 x het zelfde zwembad trapje op en af gingen net zo lang totdat ze de perfecte zogenaamde ontspannen selfie hadden.
    Ik schaam mij ook niet voor mijn dikke buik. , Ook niet op mijn fietsje. Zeker niet tussen de dikke Grieken en Bulgaren, met hun even dikke auto's (zitten allemaal hier in hun vakantiehuis, Audi RS4 cabrio, A6, Mercedes of BMW voor de deur, niet normaal wat voor bakken er op een rij stonden). :roflol:
     
    Ik moet wat meer bewegen. Elke like op deze post staat gelijk aan 1000 stappen. Die ga ik dan maandag lopen. :fries: :rocker2:
    Nou 7x1000= 7000 stappen die dan ook maar keer 7 doen 49,000 doe ik niet moeilijk rond ik het af op 50k
     
    BB_ Dan zit je vast op het vasteland....chaldiki ?
     
    Ik schaam mij ook niet voor mijn dikke buik. , Ook niet op mijn fietsje. Zeker niet tussen de dikke Grieken en Bulgaren, met hun even dikke auto's (zitten allemaal hier in hun vakantiehuis, Audi RS4 cabrio, A6, Mercedes of BMW voor de deur, niet normaal wat voor bakken er op een rij stonden). :roflol:
    Dikke buik...hahahahahaha zelfs met een vergrootglas en rijke fantasie gaat t me niet lukken die te ontdekken 😂😂
     
    BB_ Dan zit je vast op het vasteland....chaldiki ?
    Yepz, goed geraden. :thumbup:
    (Eilanden zijn oranje, m.i. overtrokken met 300-500 gediagnosticeerde besmettingen per dag in heel het land).
     
    Dikke buik...hahahahahaha zelfs met een vergrootglas en rijke fantasie gaat t me niet lukken die te ontdekken 😂😂
    Hij puilt uit, Kameel kan dit bevestigen.
     
    Ik zou niet weten wat ik beter had kunnen doen. Ik weet nu dat ik nog sneller m'n kcals kan plussen, dus veel sneller dan een reboundprotocol juist aanraadt. Ik heb diverse rebound protocols gelezen en dagelijks zo getraind en gegeten, enkel het weekend wat losser (IIFIYM en af en toe een cheat). Blijkbaar vreet m'n lichaam na zo'n cut alles op. Ik had inderdaad verwacht door de rebound meer massa te pakken, maar wellicht dat door het feit dat ik van blast naar cruise overging ik nu ook niet zo gemakkelijk meer massa pak. Komt wel weer. :)
    Dat direct overgaan naar cruise was je fout denk ik (als je zwaarder wou worden toch). Heb hetzelfde gedaan wat jij deed na een diepe cut en werd gewoon lichter en vetter. Geen idee hoe lang je al aan het blasten was? Bij een volgende cut zal ik tijdens de rebounded wss even 4 weken op test prop overgaan.

    ik denk dat het dit filmpje was (niet 100% zeker).

    Deze ervaring is sowieso een goede leerschool voor de volgende keer :)
     
    Dat direct overgaan naar cruise was je fout denk ik (als je zwaarder wou worden toch). Heb hetzelfde gedaan wat jij deed na een diepe cut en werd gewoon lichter en vetter. Geen idee hoe lang je al aan het blasten was? Bij een volgende cut zal ik tijdens de rebounded wss even 4 weken op test prop overgaan.

    ik denk dat het dit filmpje was (niet 100% zeker).

    Deze ervaring is sowieso een goede leerschool voor de volgende keer :)
    Meer eten als je niet aankomt is z'n fout niet het cruisen na een prep.

    250mg test is meer dan zat voor een rebound na een prep.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Dat direct overgaan naar cruise was je fout denk ik (als je zwaarder wou worden toch). Heb hetzelfde gedaan wat jij deed na een diepe cut en werd gewoon lichter en vetter. Geen idee hoe lang je al aan het blasten was? Bij een volgende cut zal ik tijdens de rebounded wss even 4 weken op test prop overgaan.

    ik denk dat het dit filmpje was (niet 100% zeker).

    Deze ervaring is sowieso een goede leerschool voor de volgende keer :)
    Ik zat al op 18 weken doordat mijn cut langer duurde dan verwacht, dus wilde echt niet langer doortrekken. Bedankt voor je tip. :thumbs:
     
    Meer eten als je niet aankomt is z'n fout niet het cruisen na een prep.

    250mg test is meer dan zat voor een rebound na een prep.
    Klopt, daarom heb ik sneller opgehoogd dan ik had gepland. Binnen een maand van 1700 naar 4800 gegaan, dus dat leek mij wel genoeg. Ik blijf nog ophogen na mijn vakantie als ik niet aankom. Ik moet mentaal ook even de knop om kunnen zetten. Vorige keer was ik echt te dik geworden, nu wil ik het gecontroleerder doen. Ik weet nu wel dat ik gelijk hoger kan gaan in m'n kcal.

    Ik begon met cruisen op 125, na een aantal weken naar 175 gegaan. Is 250 niet wat hoog voor iemand die op 500-600 blast?
     
    Dat direct overgaan naar cruise was je fout denk ik (als je zwaarder wou worden toch). Heb hetzelfde gedaan wat jij deed na een diepe cut en werd gewoon lichter en vetter. Geen idee hoe lang je al aan het blasten was? Bij een volgende cut zal ik tijdens de rebounded wss even 4 weken op test prop overgaan.

    ik denk dat het dit filmpje was (niet 100% zeker).

    Deze ervaring is sowieso een goede leerschool voor de volgende keer :)
    Gewoon nooit meer cruisen en voor altijd blasten. Dan heb je dat probleem niet meer.

    Wat maakt het nou uit of je een paar jaar eerder dood gaat. De meeste van ons moeten blij zijn als we de 40-50 überhaupt kunnen halen. Die paar jaar zijn verwaarloosbaar, als je weet wat voor gains/year round good looks je er allemaal voor terugkrijgt.
     
    Wat is een rebound en hoe moet dat werken?
     
    Dacht ik ook. Ik begon met een strikt rebound protocol op 3400-3600 kcal, maar kwam niet aan. Binnen een paar weken naar 4800 kcal gegaan. Kwam nog steeds niet aan. Nu komt de vakantie dus wel gelegen. Ik had dat niet verwacht. Mijn buik puilt altijd zo uit, heb ik het niet mee getroffen. Een weekje vocht afdrijven en het is weg. Als ik m nu aanspan ook wel. Het is maar net een kwestie van hoe je poseert, vocht, carbs etc. Zou jij met je ervaring toch moeten weten. Nu geschoten @101 kg:
    Bekijk bijlage 509222Bekijk bijlage 509223

    Ik zou niet weten wat ik beter had kunnen doen. Ik weet nu dat ik nog sneller m'n kcals kan plussen, dus veel sneller dan een reboundprotocol juist aanraadt. Ik heb diverse rebound protocols gelezen en dagelijks zo getraind en gegeten, enkel het weekend wat losser (IIFIYM en af en toe een cheat). Blijkbaar vreet m'n lichaam na zo'n cut alles op. Ik had inderdaad verwacht door de rebound meer massa te pakken, maar wellicht dat door het feit dat ik van blast naar cruise overging ik nu ook niet zo gemakkelijk meer massa pak. Komt wel weer. :)

    Gewicht gelijk en meer vocht. Iets loopt er niet lekker.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Gewicht gelijk en meer vocht. Iets loopt er niet lekker.
    3 kg zwaarder dan op de shoot, ik heb dat vocht verrekend. Ca. hetzelfde gewicht als 1 week voor de shoot en 2 dagen erna.
     
    Back
    Naar boven