MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Poh pittig wel
    Ja klopt 4 dagen 40 km. Eerste dag ging nog wel, maar vanaf dag 2 was het een hel... aan het eind scheenbeenvliesontsteking aan beide kanten en nam om de 3 uur afwisselend paracetamol en ibuprofen. Verder koelen bij elke ehbo post die ik tegen kwam... Ik heb hem uitgelopen en maar 2 blaren 😀.
     
    Ja klopt 4 dagen 40 km. Eerste dag ging nog wel, maar vanaf dag 2 was het een hel... aan het eind scheenbeenvliesontsteking aan beide kanten en nam om de 3 uur afwisselend paracetamol en ibuprofen. Verder koelen bij elke ehbo post die ik tegen kwam... Ik heb hem uitgelopen en maar 2 blaren 😀.
    Verkapt kijk mij een bikkel zijn post.




    Grapje respect hoor voor 1 dag kan ik wel iets geks doen maar 4 dagen niet. Ja dan loop ik half wappie rond 🥳
     
    Hoe heb je dat voor elkaar zo'n stuk land?

    Is een kavel voor een bedrijfswoning. Was 100 euro/m2 en dit is 1800m2 totaal. Wel al wat dure tegenvallers, grond loopt af en moet aardig opgehoogd worden, iemand nog 1000 big bags liggen?
    Zwager is makelaar dus al gekocht voordat het op de markt kwam.
     
    Die hele kop was grotendeels zwart ooit. Hij is nu 10 en nog best fit. Hoop dat hij er nog een tijdje van kan genieten, heeft nooit een lekkere tuin gehad.
    Knap, aangezien het nu niet echt een ras is wat zijn gezondheid mee heeft. Maar lief joh! En hopelijk ja
     
    Nog 67 dagen tot kerstmis.
    Als het een beetje meevalt zitten we in Lockdown.
    Is iedereen net opgehouden met zeuren omdat ze er aan gewend zijn dat ik niet van dat soort verplichtingen hou....:roflol: Corona komt 2 jaar te laat
     
    Gooi het centje maar in de bus of zet het cadeautje maar aan de voordeur. Maar erin komen nee hoor!
    Safety first.
    Meanwhile kunnen mijn vriendin (dan vrouw bedenk ik mij nu) en ik ongegeneerd onszelf volgieten met wijn
     
    Back
    Naar boven