XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 20201021_095118.jpg
    Screenshot_20201021-095058_Instagram.jpg



    Robin

    download (2).jpeg
     
    voor de vriendjes die mfp gebruiken. is het mogelijk om rust dagen en trainingsdagen te spreiden qua doel qua kcal?
    desnoods met de pro versie?
     
    voor de vriendjes die mfp gebruiken. is het mogelijk om rust dagen en trainingsdagen te spreiden qua doel qua kcal?
    desnoods met de pro versie?
    ik heb premium, maar nog nooit getest 😄

    binnenkort maar eens kijken
     
    Als jullie dit heel eventjes willen lezen en invullen, zou dat mijn dag super goed maken! :)

    Hallo fitnesshelden! 🏋️‍♀️

    Voor mijn opleiding doe ik een marktonderzoek omtrent social media en fitness, en ben ik geïnteresseerd in jullie mening. Zouden jullie me willen helpen door deze enquête van maximaal 3 minuutjes in te vullen?

    Ik moet nog ongeveer 250 respondenten, dus alle hulp is welkom! 😄 Tevens maak je kans op een cadeaubon van €20!

    Alvast super bedankt en succes met sporten vanavond! 💪

    Bedankt voor het invullen van deze enquête.
    Hiermee heb je mij erg geholpen.
    Fijne dag!

    Stuur de cadeaubon maar op groetjes
     
    Ohja, ik gebruik de calorie tracking van workouts. Dus ik set mijn kcal count vrij lag in en dan krijg ik per dag afhankelijk van wat ik aan workouts doe meer kcals beschikbaar.

    werkt prima. Je kunt dus mbt + lage activiteit insteken en dan de workouts er bij op laten tellen.
     
    Ohja, ik gebruik de calorie tracking van workouts. Dus ik set mijn kcal count vrij lag in en dan krijg ik per dag afhankelijk van wat ik aan workouts doe meer kcals beschikbaar.

    werkt prima. Je kunt dus mbt + lage activiteit insteken en dan de workouts er bij op laten tellen.
    Dan staat die ook gekoppeld met een smartwatch ofzo?
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Nouja, het heeft mij geholpen flink af te vallen en nu zonder vet te worden toch groter. Ondanks mijn 40 jaar en veel te veel cardio. Het is een prima hulpmiddel.
     
    Dan staat die ook gekoppeld met een smartwatch ofzo?
    Yes. Ik heb een Apple Watch. En een app voor de fitness. En een powermeter voor hardlopen, fietscomputer. Houd alles redelijk bij. En ondanks dat het niet exact werkt (aantal kcals voor workouts wordt overschat) helpt het enorm. Want ik zie de hele dag of ik voldoende heb bewogen en zie ook of ik voldoende heb gegeten van de juiste macro’s.
     
    Yes. Ik heb een Apple Watch. En een app voor de fitness. En een powermeter voor hardlopen, fietscomputer. Houd alles redelijk bij. En ondanks dat het niet exact werkt (aantal kcals voor workouts wordt overschat) helpt het enorm. Want ik zie de hele dag of ik voldoende heb bewogen en zie ook of ik voldoende heb gegeten van de juiste macro’s.
    Duidelijk, eens zien voor zo een horloge.
    Heb geen iPhone dus zal van een ander merk moeten zijn. Maar veronderstel dat die haast even goed zullen zijn.
     
    Ik gebruik Excel, daarmee kan alles.
     
    Back
    Naar boven