MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Ze zouden een huilende smiley als reactie moeten hebben voor Posts als deze 😂
    Vroeger na het stappen om 05:00 uur spitsuur bij de Mac aan de Coolsingel. Standaard groot menu Big Tasty met bacon, milkshake en extra frietsaus. Lang geleden dat ie die op heb, maar die frietsaus was echt top. Volgens mij lijkt een de light sauzen van XXL hierop.
     
    Blokkie om
    20201025_091612.jpg
     

    Bijlagen

    • 20201025_091658.jpg
      20201025_091658.jpg
      349,3 KB · Weergaven: 19
    Vroeger na het stappen om 05:00 uur spitsuur bij de Mac aan de Coolsingel. Standaard groot menu Big Tasty met bacon, milkshake en extra frietsaus. Lang geleden dat ie die op heb, maar die frietsaus was echt top. Volgens mij lijkt een de light sauzen van XXL hierop.
    Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nauwelijks te vreten. Die big tasty ging nog wel maar de friet is sowieso al niet mijn smaak, dunne vette troep.

    Maargoed, na het stappen eet je alles. Shoarma salmonella stond bij ons vaak op het menu. Met knoflook saus waarvan je maar moest hopen dat er genoeg van verkocht werd, want je wist zeker dat ze dat niet gekoeld bewaren en al helemaal niet zouden weggooien al stond er schimmel op.
     
    Vroeger na het stappen om 05:00 uur spitsuur bij de Mac aan de Coolsingel. Standaard groot menu Big Tasty met bacon, milkshake en extra frietsaus. Lang geleden dat ie die op heb, maar die frietsaus was echt top. Volgens mij lijkt een de light sauzen van XXL hierop.
    Wij liepen standaard naar Blaak, net voorbij de kubuswoningen had je een geweldige shoarma zaak.
     
    No masks, no reservations, no waiting lists, not busy, all equipment available, love it! 😊👍
     
    Hahahahahahahaha. Wat zou ik willen dat ik bij het uitrijden zijn wagen zachtjes zou raken. Zou de tijd van mijn leven hebben.
     
    Ik moet echt afkicken van deze shit.

     
    Back
    Naar boven