MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Maar je hebt gelijk camel toe, volgend jaar wordt een nieuwe tat op mijn onderarm geplaatst en zal het mindere mee worden genomen en het 1 geheel wordt.
     
    I'm afraid I'll have to start all over again 😊❤❤❤
     

    Bijlagen

    • IMG-20201025-WA0000.jpg
      IMG-20201025-WA0000.jpg
      44,4 KB · Weergaven: 45
    Cheers mate, m'n vriendin is 5 weken nu, was niet gepland maar very welcome. We hebben een dochtertje van 14 maanden. Tsja niet slecht voor een ouwe lul van 52 lol.
    ja goed over nagedacht ook, als je kind 18 is ben jij 70 als je nog niet dood bent.
     
    ja goed over nagedacht ook, als je kind 18 is ben jij 70 als je nog niet dood bent.
    Een klein beetje pessimistisch vind je niet? Komt allemaal wel goed joh maak je maar geen zorgen.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Een klein beetje pessimistisch vind je niet? Komt allemaal wel goed joh maak je maar geen zorgen.
    laten we 6 jaar teruggaan. de kleine van 12 wil graag met papa voetballen, maar nee papa kan dat niet want is al 64 en na 2 stappen moet die aan het zuurstof.
    mooi leven geef jij je kind dan.

    lekker aan jezelf blijven denken ouwe.
     
    laten we 6 jaar teruggaan. de kleine van 12 wil graag met papa voetballen, maar nee papa kan dat niet want is al 64 en na 2 stappen moet die aan het zuurstof.
    mooi leven geef jij je kind dan.

    lekker aan jezelf blijven denken ouwe.
    Zou niet weten waarom een 64 jarige geen balletje zou kunnen trappen. Schei toch ff lekker uit man!
     
    Nee doe maar niet als we het gaan hebben over kinderen en hoe gezond papa met z'n leventje omspringt.
    Over mijn gezondheid moet jij je niet druk maken, daar heb ik een dokter voor, niet de forum-flapdrol
     
    Back
    Naar boven