MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik ken alvast niemand die het bij 1 pilletje houdt.
    Met de comedown hoor je echt niet met kinderen bezig te zijn, maar dat is enkel mijn bescheiden mening.
    Ken er genoeg die het normaal doseren. Drugs wel, alcohol niet.
     
    Als je gaat gebruiken dan blijven de kids bij opa en oma slapen
     
    Dan leven wij in verschillende werelden.
    Gooi het maar op de generatiekloof :D.

    Maar echt, ik gebruik zelf nauwelijks drugs (en dan bedoel ik drugs, geen wiet). Maar in mijn omgeving gaat dat vaker goed dan met alcohol. Na de eerste 6-8 biertjes gaan de remmen los, flessen sterke drank op tafel en dan is er geen duidelijke grens meer. Met pilletjes ed is dit anders, muv de eerste keer weet je vaak wat je nodig hebt om optimaal te "genieten," of hoe je het ook wil noemen. Met alcohol kan dit natuurlijk ook, maar is praktisch gezien bijna niet te doen.
     
    Met de comedown hoor je echt niet met kinderen bezig te zijn, maar dat is enkel mijn bescheiden mening.
    Als je gaat gebruiken dan blijven de kids bij opa en oma slapen
    Was ook mijn gedacht, tijdens weekendje hotel ofzo. Of festival, na het weekend met nuchtere kop en na de comedown de kids terug ophalen. 1a2 keer per jaar ofzo. Al is dat nog steeds niet gebeurd sinds de geboorte van de 1ste
     
    Waarom drugsgebruik normaliseren? Er zijn meer redenen te bedenken om het niet te gebruiken behalve kinderen toch? Of ben ik niet stoer omdat ik geen drugs gebruik?
    Beide kanten op heeft zn voor en nadelen, hier gaan we nooit uitkomen.
    Reguleren heeft als voordeel dat je kunt controleren wat er gebruikt wordt, voorkomen van versneden bullshit. Ook criminaliteit minimaliseren zal hier op kunnen treden, dealers zijn niet meer nodig als de overheid het overneemt. Daarnaast maakt het voorlichten beter mogelijk aangezien het bij regulatie uit de taboesfeer komt.
    Maarja, als het voor iedereen te krijgen is kan het gebruik natuurlijk toenemen.
     
    Lijkt me vanzelfsprekend?

    Been there, done that en ikzelf zou het nooit in mijn hoofd halen nu ik vader ben nog (hard)drugs te gebruiken.
    Ik zie het probleem niet. Alcohol is ook een harddrug, alleen is alcohol maatschappelijk geaccepteerd. Zeker in België rust er een taboe op drugs. Ken genoeg ouders die verstandig omgaan met harddrugs. Kinderen gewoon een weekendje naar opa en oma.
     
    Ik drink bijna nooit, en als ik drink maximaal 3 glazen Rakı of 3 flesjes bier.
    Ik gebruik ook nooit drugs.

    wat een saaie papa zal ik zijn als die jongens gaan puberen.
     
    Ik drink bijna nooit, en als ik drink maximaal 3 glazen Rakı of 3 flesjes bier.
    Ik gebruik ook nooit drugs.

    wat een saaie papa zal ik zijn als die jongens gaan puberen.
    Kan je gezellig samen experimenteren later :p :dope:
     
    Back
    Naar boven