Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja en nee. Verslaving is 50% ook genetisch bepaald schijnbaar. Ikzelf ben ook verslavingsgevoelig en heb dit ook gemerkt bij andere familieleden, maar bij GHB had ik het totaal niet. Zelf niet na het een aantal keer gebruikt te hebben. Bij speed had ik dit wel. Ben ook meer van de uppers sowieso.

    Plus hangt het ook vanaf met welke reden je het gebruikt. Als je het gebruikt voor gezelligheid is het anders dan dat je het bijvoorbeeld gebruikt om ergens mee te copen. Speed en of andere uppers maken je veelal ook productiever en daarom werd ik daar wel makkelijk geestelijk afhankelijk van. Waarom moet ik nog deze saaie shit doen als ik x middel kan gebruiken en alles ineens super interessant/leuk wordt. Dan weet je dat je fucked ben.
    Ben ook verslavings gevoelig en ook daadwerkelijk geweest maar nooit problemen met drank,ghb,coke oid gehad wel met speed en wiet.

    Love speed en nu nog steeds als ik er alleen al aan denk ga alleen niet weer me hele leven er aan verneuken.
     
    Een nadeel van gebruiken is dat er nieuwe paden in je brein worden aangemaakt. Daarom heeft je huidige mentale toestand weinig te maken met hoe je er na verloop van tijd tegen aan kijkt. Het wordt een biologische probleem. En die nieuwe paden afsluiten schijnt erg moeilijk te zijn. Dat verslaafden een slappe mentaliteit hebben, dat is niet zo.
     
    Merk je toch pas echt wat van vanaf 100-125? (+/- individuele gevoeligheid)
    Beetje afhankelijk van wat je beschouwt onder 'merken'. Als je gaat voor de nonstop dansen, tunnelvisie vibe ga je nog wel boven die 125mg moeten zitten. Voor de euforische, liefdevolle vibe is 125 imho zelfs al te veel.
     
    En wat is precies stomdronken. Ik drink graag speciaalbier. Soms zijn dat dikke stouts die een jaar in whiskeyvaten hebben gelegen van 13% alcohol of double IPA's van 8,5. Maar ik drink nooit meer dan 2 drankjes op vr/za/zo. Eens per 2 maanden heb ik een bottle share. Dan neem je een 75cl fles van iets exclusiefs mee en iedereen doet dat. Zo kan je dan van alles wat proeven. Dan drink ik al snel 8 tot 12 drankjes, maar ook in een tijdsbestek van uren. Die zware dikke stouts sla je niet zo achterover, daar neem je af en toe een slokje van terwijl je kletst en eventueel een hapje erbij hebt. Ik ben dan wel dronken uiteindelijk, maar niet stomdronken. Zelfs van mixdrankjes, zolang je de alcohol op 1 serving size houdt zal het meevallen. Als je sterkere drank puur gaat drinken en echt shotten dan lukt stomdronken wel ja. Maar dan moet dronken worden ook je doel zijn, niet drinken voor de smaak of gezelligheid.
     
    Af en toe eens geestverruimend middeltje moet kunnen.
    Wat je ding ook is.
    Of het nu alcohol of heroïne is maakt niet uit.
    Zolang je maar geen problematisch gebruiker bent of een misbruiker.
     
    Ben ook verslavings gevoelig en ook daadwerkelijk geweest maar nooit problemen met drank,ghb,coke oid gehad wel met speed en wiet.

    Love speed en nu nog steeds als ik er alleen al aan denk ga alleen niet weer me hele leven er aan verneuken.
    Verstandig. Zeker in combinatie met steroids zijn uppers echt fucked. Ik heb al weer spijt dat ik in aanraking ben gekomen met dexa.

    Wiet an sich was alleen in het begin leuk imo(vreetkick, lachkick etc), maar na een tijdje zit je alleen beetje levenloos voor je uit te staren. Maar in combinatie met mdma en speed was het wel echt magisch.
     
    Verstandig. Zeker in combinatie met steroids zijn uppers echt fucked. Ik heb al weer spijt dat ik in aanraking ben gekomen met dexa.

    Wiet an sich was alleen in het begin leuk imo(vreetkick, lachkick etc), maar na een tijdje zit je alleen beetje levenloos voor je uit te staren. Maar in combinatie met mdma en speed was het wel echt magisch.
    100% dit
     
    Nee dat niet maar ze waardeert het dat ze mij kan vertrouwen en niet bang hoeft te zijn dat ik stiekem achter haar rug om met andere vrouwen bezig ben.......
     
    Waarom koop je dan een pakje peuken?

    Rookt die meisje van je ook?
    Ik ga bijna nooit op stap maar als ik dat doe rook ik wel eenmalig een sigaretje of 3 en met whiskey ofzo erbij maar de volgende dag herhaal ik mijn dieet weer zonder sigaret/drank cravings.

    ze rookt maar wilt wel stoppen alleen is dat heel lastig voor haar
     
    Nee dat niet maar ze waardeert het dat ze mij kan vertrouwen en niet bang hoeft te zijn dat ik stiekem achter haar rug om met andere vrouwen bezig ben.......

    Suggereer je daarmee dat ik dat wel doe?

    Snap het vetrouwen wel als ik denk aan je neus en die inktvlekken van je.
     
    Je voelt je wel aangesproken hey camel toe, waar rook is is vuur lol

    Niet echt. Maar je doet alsof dat heel bijzonder is terwijl dat vanzelfsprekend hoort te zijn, vandaar. Heb je eigenlijk een achterstand? 52 jaar is het toch?
     
    Niet echt. Maar je doet alsof dat heel bijzonder is terwijl dat vanzelfsprekend hoort te zijn, vandaar. Heb je eigenlijk een achterstand? 52 jaar is het toch?
    Jouw reacties zeggen mij al genoeg.
     
    Back
    Naar boven