MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De mug die ik zojuist heb doodgemaakt.
    Geeft zo een voldoening ^^
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik dacht dat elke schakel auto hetzelfde was, ik leste in een golf diesel. Eenmaal in een benzine auto viel de auto steeds uit.. en rij al 2 maanden in een automaat. Dat wordt even weer wennen
     
    Ik dacht dat elke schakel auto hetzelfde was, ik leste in een golf diesel. Eenmaal in een benzine auto viel de auto steeds uit.. en rij al 2 maanden in een automaat. Dat wordt even weer wennen
    Tussen oudere diesels en naftjes is idd wel een verschil
     
    Ik dacht dat elke schakel auto hetzelfde was, ik leste in een golf diesel. Eenmaal in een benzine auto viel de auto steeds uit.. en rij al 2 maanden in een automaat. Dat wordt even weer wennen
    Gwn rond de 2k touren gas geven als je de koppeling op laat komen.
     
    Statistiek..
    Eindelijk begrijp ik het voor 2 procent 🤓
     
    Wat nou bij een helling?
    Flink gas geven (4000 touren) en dan clutch dumpen
    Nee grapje. Je doet gewoon hetzelfde in de benzine auto als dat je met rijles deed op de hellingproef alleen geef je in een benzineauto iets meer gas. Waarschijnlijk heb je bij rijles geleerd om alleen op de koppeling weg te rijden op een helling maar met een benzine auto wordt dat hem niet. Dus gewoon rem inhouden (of handrem) tot aangrijpingspunt, beetje gas en dan rem eraf, vervolgens koppeling helemaal los
     
    Iemand wist mij ooit te vertellen dat de r stond voor return. Zat wel in de buurt iig
    Ach, mij werd destijds gezegd dat hij limonade gebruikte als ruitensproeier dus toen ik een slok wilde nemen zei hij van its a joke a joke, je gaat dat toch niet drinken? voelde mij net Frankie Carbone.

     
    Back
    Naar boven