Vieze jij
Huge Freak
- Lid geworden
- 3 okt 2012
- Berichten
- 7.090
- Waardering
- 9.821
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Is ze genaaid zonder te hebben genoten
nou ze bleef wel verlekkerd naar mijn gigantische biceps loeren hoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is ze genaaid zonder te hebben genoten
Misschien dacht ze dat er een grote beurt bij de prijs zat inbegrepen?nou ze bleef wel verlekkerd naar mijn gigantische biceps loeren hoor
Met 50 en zonder te schakelen door de bocht terwijl het erg glad is?Zou bij die laatste iets beter in je spiegel kijken en lekker doorknallen.
nou ze bleef wel verlekkerd naar mijn gigantische biceps loeren hoor
Heeft ze misschien alsnog een fijne kerstMisschien dacht ze dat er een grote beurt bij de prijs zat inbegrepen?
Oops, pijl zegt rechtdoor, maar waarheen is dan de vraag, er was iets met verder naar voren kijken....Met 50 en zonder te schakelen door de bocht terwijl het erg glad is?
Naar voren? Dan kan ik mijn telefoon niet meer zien 🤷♀️Oops, pijl zegt rechtdoor, maar waarheen is dan de vraag, er was iets met verder naar voren kijken....
Als je navigatie dan maar zegt de bocht om is er niets aan de hand.Naar voren? Dan kan ik mijn telefoon niet meer zien 🤷♀️
Sowieso laat je altijd eerst gas los. Als je tijd hebt om even te rollen en rustig snelheid te minderen is dat prima. Maar als je wilt kun je daarna ook gas bijgeven. Ga je op tijd van het gas heb je altijd tijd om te denken in dit soort situaties.Overal gas loslaten.
Je hebt een vraag toegevoegd, de laatste is remmen en is namelijk geen mogelijkheid om de kruising recht over te steken en de pijl dwingt je daar wel toe.
Hier een paar random situaties:
1.
Bekijk bijlage 514146
2.
Bekijk bijlage 514147
3.
Bekijk bijlage 514148
4.
Bekijk bijlage 514149
Ik ben wel benieuwd naar jullie keuzes. Ik plaats straks wel de antwoorden.
Het probleem met dit soort vragen is dat je er eerst een aantal onder ogen moet hebben gehad met de antwoorden erbij voor je ze echt goed kunt interpreteren. Bijv wat zegt een groot voertuig in je spiegel, hoe moet je (het gedrag van) mede weggebruikers inschatten enz.Sowieso laat je altijd eerst gas los. Als je tijd hebt om even te rollen en rustig snelheid te minderen is dat prima. Maar als je wilt kun je daarna ook gas bijgeven. Ga je op tijd van het gas heb je altijd tijd om te denken in dit soort situaties.
Voor dat stoplicht moet je wel remmen als de gladheid het toestaat,maar zeker niet te hard. Door oranje rijden daar is beter dan al draaiend midden het kruispunt op te glijden.
Mij is altijd verteld dat als het glad is je het beste rustig gas erop kunt houden in een bocht. Ben nog nooit de controle over het stuur verloren.
C - beide
Hahaha! Rechtdoor is toch met een bocht daaro. Mijn beeld van "erg glad" is waarschijnlijk anders dan wat ze daar bedoelen (van die opnieuw aangevroren ijsplaten die nog niet direct voldoende gestrooid/ingereden zijn. Je weet wel, uit de tijd dat we nog echte winters hadden).Als je navigatie dan maar zegt de bocht om is er niets aan de hand.
Denk een subtiele hint dat je daar niet moet remmen als je geen vrachtwagen in je kofferbak wilt hebben.Bijv wat zegt een groot voertuig in je spiegel,
Ja, maar als het licht op rood springt, jij afwijkt van de rijrichting die de pijl dicteert en dan maar links afslaat waarna je frontaal de tegemoetkomende auto ramt die op dat moment groen licht heeft ben jij de lul.Denk een subtiele hint dat je daar niet moet remmen als je geen vrachtwagen in je kofferbak wilt hebben.
Het is oranje dus je hebt wel even tijd. Dus tenzij mensen in de andere rijrichtingen te vroeg vertrekken niets aan de hand.Ja, maar als het licht op rood springt, jij afwijkt van de rijrichting die de pijl dicteert en dan maar links afslaat waarna je frontaal de tegemoetkomende auto ramt die op dat moment groen licht heeft ben jij de lul.
Je kan nergens uit opmaken hoe lang dat licht al op oranje staat, hij kan net over gegaan zijn van groen of op het punt staan om op rood te springen. Je moet dus echt eerst een aantal van dit soort vragen met de juiste antwoorden onde rogen hebben gehad voordat je ze goed kan beantwoorden.Het is oranje dus je hebt wel even tijd. Dus tenzij mensen in de andere rijrichtingen te vroeg vertrekken niets aan de hand.
Het probleem met dit soort vragen is dat je maar enkele seconden hebt om te beslissen. Als je in de auto zit kun je het veel beter inschatten en handelen naar de situatie tegenover voor een computerscherm terwijl je na moet denken over wat het cbr van je wil horen.Het probleem met dit soort vragen is dat je er eerst een aantal onder ogen moet hebben gehad met de antwoorden erbij voor je ze echt goed kunt interpreteren. Bijv wat zegt een groot voertuig in je spiegel, hoe moet je (het gedrag van) mede weggebruikers inschatten enz.
Wegmarkeringen zijn niet zo belangrijk maar als je remt zorgt die vrachtwagen wel dat je de pijl volgt. Ander verkeer mag jou niet meteen rammen omdat ze groen krijgen terwijl de weg nog niet vrij is.Ja, maar als het licht op rood springt, jij afwijkt van de rijrichting die de pijl dicteert en dan maar links afslaat waarna je frontaal de tegemoetkomende auto ramt die op dat moment groen licht heeft ben jij de lul.
Denk een subtiele hint dat je daar niet moet remmen als je geen vrachtwagen in je kofferbak wilt hebben.
Dus is het antwoord iig niet "remmen", maar "gas los" of "niets doen".Ja, maar als het licht op rood springt, jij afwijkt van de rijrichting die de pijl dicteert en dan maar links afslaat waarna je frontaal de tegemoetkomende auto ramt die op dat moment groen licht heeft ben jij de lul.