AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kan je zoiets huren, of met een vriend ofzo mogen meerijden?
    Vriend van mij inderdaad, ik wil niet weten wat het kost om zo iets te huren. Ik kan hem zo mee krijgen, echt top. Deze had hij nieuw in zo'n verzameling en bood mij aan hem even te testen voordat hij op stal gaat (zeldzame uitvoering, komt in de winter niet buiten want pekel).

    Ik was wat bevooroordeeld over Ferrari's maar dat ben ik volledig van teruggekomen. Het rijplezier is ongekend. Veel emotie, prachtig interieur, uniek geluid.. Ben een beetje verliefd.
     
    Vanmiddag een stukje wezen touren met dit apparaat. Was mijn eerste rit in een Ferrari. Jezus was gaaf. In iets meer dan 3 seconden van 0 naar 100km/h flipperen = grote blij. :)
    Van 100 naar 200 ging ook angstaanjagend makkelijk.

    Bekijk bijlage 514215Bekijk bijlage 514216
    En dan kom je mij niet even ophalen voor een rondje? Jammer Japio!
     
    Vanmiddag een stukje wezen touren met dit apparaat. Was mijn eerste rit in een Ferrari. Jezus was gaaf. In iets meer dan 3 seconden van 0 naar 100km/h flipperen = grote blij. :)
    Van 100 naar 200 ging ook angstaanjagend makkelijk.

    Bekijk bijlage 514215Bekijk bijlage 514216
    Nice! Had effe een bakkie komen doen joh!! Met die snelheid ben je er zo :D
     
    Ik heb me een partij spierpijn in mijn triceps... geen idee waarom dat ineens. Maar ik zie het maar als een goed teken. Goed excentrisch getraind ofzo.
    Prefatigued met cgbp, afmaken met OHP?
     
    • Sad
    Waarderingen: LM
    Na een lekkere training een pijperijtje.
     
    Vanmiddag een stukje wezen touren met dit apparaat. Was mijn eerste rit in een Ferrari. Jezus was gaaf. In iets meer dan 3 seconden van 0 naar 100km/h flipperen = grote blij. :)
    Van 100 naar 200 ging ook angstaanjagend makkelijk.

    Bekijk bijlage 514215Bekijk bijlage 514216
    Weet je wat het vermogen is? Erg mooi in grijs, want understated.
     
    Krap in de zin van moeilijk haalbaar?
    Niet haalbaar als het een standaard Ferrari is. De california T haalt het ook niet. De 458 Speciale haalt het net aan, maar ook niet met 2 personen.

    Doet niks af aan de beleving die Japio ongetwijfeld heeft gehad en dat is veel waardevoller dan een paar milliseconden meer of minder.
     
    Niet haalbaar als het een standaard Ferrari is. De california T haalt het ook niet. De 458 Speciale haalt het net aan, maar ook niet met 2 personen.

    Doet niks af aan de beleving die Japio ongetwijfeld heeft gehad en dat is veel waardevoller dan een paar milliseconden meer of minder.
    Interessant - en helemaal mee eens.
     
    Nu wordt het erg technisch.. Aan de binnenkant zat bij de bijrijdersstoel wel een plaatje van California trouwens. En dit was schijnbaar de full-option uitvoering met 510pk als ik mij niet vergis. Verder heb ik geen verstand van die technische dingen. :P
     
    Nu wordt het erg technisch.. Aan de binnenkant zat bij de bijrijdersstoel wel een plaatje van California trouwens. En dit was schijnbaar de full-option uitvoering met 510pk als ik mij niet vergis. Verder heb ik geen verstand van die technische dingen. :P
    Ferrari, Lamborghini en andere jongensdroom merken doen wat met iemand die instapt. Het geluid van de motor, uitlaat, accelereren, terugschakelen en tussengas, de lagere zit, de afwerking, de aandacht van de omgeving, het interieur - alles speelt daarin een rol. Het enige vervelende aan dit alles is dat het went. En dat de eigenaar vroeg of laat iets anders wil.
     
    Back
    Naar boven