Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ferrari, Lamborghini en andere jongensdroom merken doen wat met iemand die instapt. Het geluid van de motor en uitlaat, de lagere zit, de afwerking, de aandacht van de omgeving, het interieur - alles speelt daarin een rol. Het enige vervelende aan dit alles is dat het went. En dat de eigenaar vroeg of laat iets anders wil.
    Helemaal waar. Dat laatste zie ik ook aan die maat. Hij heeft deze net maar grapte al over het model waarvoor hij hem over een paar jaar wil inruilen. En hij heeft meerdere van dit soort speeltjes. Eigenlijk net als bodybuilding.. het is nooit goed genoeg.
     
    Helemaal waar. Dat laatste zie ik ook aan die maat. Hij heeft deze net maar grapte al over het model waarvoor hij hem over een paar jaar wil inruilen. En hij heeft meerdere van dit soort speeltjes. Eigenlijk net als bodybuilding.. het is nooit goed genoeg.
    De definitie van o.a. snelheid zal gaan veranderen, ik heb mensen met een aventador horen zeggen dat die niet meer zo snel voelt en naar wat anders gekeken wordt. Klinkt belachelijk als buitenstaander, maar ik snap het wel. Ik denk dat mensen met een snelle elektrische auto dit ook kunnen bevestigen, vroeg of laat. En die rijden dan zonder de beleving van dergelijk geluid en optimaal afgestemde rijeigenschappen e.d.
     
    De definitie van o.a. snelheid zal gaan veranderen, ik heb mensen met een aventador horen zeggen dat die niet meer zo snel voelt en naar wat anders gekeken wordt. Klinkt belachelijk als buitenstaander, maar ik snap het wel. Ik denk dat mensen met een snelle elektrische auto dit ook kunnen bevestigen, vroeg of laat. En die rijden dan zonder de beleving van dergelijk geluid en optimaal afgestemde rijeigenschappen e.d.
    Ik snap dat weer niet helemaal. Mijn Triumph Speed Triple 1050 is ongeveer net zo snel als die Ferrari. Maar op mijn Suzuki 500 twinnetje met 46pk had ik eigenlijk net zoveel lol (in mijn armoedige periode).
     
    Heb ik je post met antwoorden over het hoofd gezien?
    Mijn excuses, khad een etentje.

    Bij deze
    Hier een paar random situaties:

    1.
    Bekijk bijlage 514146

    2.
    Bekijk bijlage 514147

    3.
    Bekijk bijlage 514148

    4.
    Bekijk bijlage 514149

    Ik ben wel benieuwd naar jullie keuzes. Ik plaats straks wel de antwoorden.

    Overal gas loslaten.

    Je hebt een vraag toegevoegd, de laatste is remmen en is namelijk geen mogelijkheid om de kruising recht over te steken en de pijl dwingt je daar wel toe.

    Ja, dat.
    Niet best als je bij de laatste twee wat anders invult

    1 en 4 remmen. 2 en 3 gas los.

    1 is wel twijfel

    D. Gebruik maken van je spoiler (pun intended)

    A, B, C, A

    1 = B remmen
    2 = A gas loslaten
    3 = C gas loslaten
    4 = A niets doen

    Screenshot_20201128-090528_Chrome.jpg


    20201128_090716.jpg


    Screenshot_20201128-090645_Chrome.jpg


    Screenshot_20201128-090822_Chrome.jpg
     
    Ik snap dat weer niet helemaal. Mijn Triumph Speed Triple 1050 is ongeveer net zo snel als die Ferrari. Maar op mijn Suzuki 500 twinnetje met 46pk had ik eigenlijk net zoveel lol (in mijn armoedige periode).
    Je kunt ook prima lol hebben. Als je alleen pure beleving van snelheid wil ervaren dan kan een auto gaan wennen en dan zijn er andere opties die op een andere manier snelheid laten ervaren. Daarom hebben dergelijke lieden een garage met verschillende auto's, en/ of meerdere motoren.
     
    Je kunt ook prima lol hebben. Als je alleen pure beleving van snelheid wil ervaren dan kan een auto gaan wennen en dan zijn er andere opties die op een andere manier snelheid laten ervaren. Daarom hebben dergelijke lieden een garage met verschillende auto's, en/ of meerdere motoren.
    Ik geloof je op je woord. Moet toegeven dat ik zelf nog een motor heb, voor in het terrein. Denk er zelfs over om een auto te kopen...
     
    Ik geloof je op je woord. Moet toegeven dat ik zelf nog een motor heb, voor in het terrein. Denk er zelfs over om een auto te kopen...
    Wat jij schrijft over je Suzuki 500 is ook waar natuurlijk. Heel andere beleving en dat maakt het een welkome afwisseling.

    Zo ken ik iemand die zo langzamerhand echt wel heel dikke auto's heeft (gehad), ferrari/lambo's/porsche/mclaren/audi rs/bmw m, maar als ik hem vraag welke hij een van de lekkerste vindt noemt hij een E46. Minst aantal pk en cilinders, ergens rond de 300 geloof ik.
     
    Wat jij schrijft over je Suzuki 500 is ook waar natuurlijk. Heel andere beleving en dat maakt het een welkome afwisseling.

    Zo ken ik iemand die zo langzamerhand echt wel heel dikke auto's heeft (gehad), ferrari/lambo's/porsche/mclaren/audi rs/bmw m, maar als ik hem vraag welke hij een van de lekkerste vindt noemt hij een E46. Minst aantal pk ergens rond de 300 geloof ik.
    343 pk.
     
    Dude heeft nu 8 auto's maar die E46 gaat nooit meer weg. Een G-power M6 staat geschorst maar die kan ooit nog wel van de hand al is die gek op V10's (3 stuks).

    Edit. 9.
     
    Laatst bewerkt:
    Sinds ik heb uitgemaakt zit zij mij nu continu te Appen en vragen of ze mij kan trakteren op eten en bioscoop en of ze samen wilt trainen. Terwijl het altijd andersom was. (Dat trainen gedeelte niet) trainen met een not-fit-good-looking-girl is niet leuk
    Maargoed uit=uit
     
    Sinds ik heb uitgemaakt zit zij mij nu continu te Appen en vragen of ze mij kan trakteren op eten en bioscoop en of ze samen wilt trainen. Terwijl het altijd andersom was. (Dat trainen gedeelte niet) trainen met een not-fit-good-looking-girl is niet leuk
    Maargoed uit=uit
    Je realiseert pas wat je hebt/had als het er niet meer is. Plus had je haar veel te veel verwend met al die onzin fucking simp :roflol:. Hoe kun je nou iets waarderen als je het altijd krijgt?
     
    Het lijkt wel of ze een busje met Aziaten gedropt hebben bij de gym. Groepsfoto, alles aan het filmen en gewichten gooien.

    Leuk om te zien
     
    Back
    Naar boven