AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Eindelijk weer een beetje fatsoenlijk een stang kunnen vastpakken
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    3 gram EPA/DHA.
    Oftewel bij een Omega 3 pil van 300mg per stuk is het aangeraden om er 10 te slikken.
    Serieus? Wat is hier de bron van. Dit lijkt mij vrij hoog. Ik neem 3 van deze (en eet soms vette vis):
     
    3 gram EPA/DHA.
    Oftewel bij een Omega 3 pil van 300mg per stuk is het aangeraden om er 10 te slikken.
    Volgens mij is het 10 stuks van 1000mg per stuk = 10 g omega 3.

    Wel kijkend naar de verhouding EPA/DHA. Sommige capsules zijn zwaar onder gedoseerd.


    Serieus? Wat is hier de bron van. Dit lijkt mij vrij hoog. Ik neem 3 van deze (en eet soms vette vis):

    Dat is aan de lage kant, tenzij je genoeg vette vis eet. Even berekenen dus hoeveel omega 3 je uit vis haalt en hoeveel uit de capsules.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    ik krijg geadviseerd om 2000mg gecombineerd naar binnen te tikken.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Volgens mij is het 10 stuks van 1000mg per stuk = 10 g omega 3.

    Wel kijkend naar de verhouding EPA/DHA. Sommige capsules zijn zwaar onder gedoseerd.




    Dat is aan de lage kant, tenzij je genoeg vette vis eet. Even berekenen dus hoeveel omega 3 je uit vis haalt en hoeveel uit de capsules.
    Weer wat geleerd, maar waar komt dat advies vandaan als ik vragen mag. Mijn bloedwaarden zijn altijd goed geweest met enkel 3 tabs conform de verpakking. Ook zonder vette vis.
     
    Weer drama met m'n teamgenoot voor schoolwerk.
    Had een fout waardoor alles dubbel komt, geen idee wat de fout was dus ik vroeg het hem. Had het ondertussen al opgelost maar wou hem even terug kloten. Hij weet het niet meer en zegt nu "je hebt veel gedaan vandaag", "be proud" :roflol:
    Zou ik ook zeggen moest ik niks van het project gedaan hebben of kunnen.

    Meanwhile zit meneer eergisteren van 10u sochtends tot 8u savonds extreem domme vragen te stellen dat basiskennis zou moeten zijn... Klote werk.

    Voor zover ik die site snap staat er dus dat ik 76K veranderingen heb gedaan en hij maar 10K, kwestie van teamwork he.
    1606775556166.png
     
    Laatst bewerkt:
    Weer wat geleerd, maar waar komt dat advies vandaan als ik vragen mag. Mijn bloedwaarden zijn altijd goed geweest met enkel 3 tabs conform de verpakking. Ook zonder vette vis.

    Naar welke bloedwaarden zijn gekeken?

    De informatie staat in de Menno Henselmans PT lesstof.
     
    Naar welke bloedwaarden zijn gekeken?

    De informatie staat in de Menno Henselmans PT lesstof.
    Oke lijkt mij een goeie bron.
    O.a. HDL, LDL, ratio, cholesterol en triglyceriden.
     
    • Like
    Waarderingen: Onit
    Weer drama met m'n teamgenoot voor schoolwerk.
    Had een fout waardoor alles dubbel komt, geen idee wat de fout was dus ik vroeg het hem. Had het ondertussen al opgelost maar wou hem even terug kloten. Hij weet het niet meer en zegt nu "je hebt veel gedaan vandaag", "be proud" :roflol:
    Zou ik ook zeggen moest ik niks van het project gedaan hebben of kunnen.

    Meanwhile zit meneer eergisteren van 10u sochtends tot 8u savonds extreem domme vragen te stellen dat basiskennis zou moeten zijn... Klote werk.

    Voor zover ik die site snap staat er dus dat ik 76K veranderingen heb gedaan en hij maar 10K, kwestie van teamwork he.
    Bekijk bijlage 514435
    Ja, of foutje in de software.
    Beter ga je met die team genoot in gesprek, dan met ons.
     
    Ja, of foutje in de software.
    Beter ga je met die team genoot in gesprek, dan met ons.
    Wel ehm nee. Ik heb een todo lijst gemaakt met 15 grote taken die gedaan moeten worden, kan hij ook doen tot snachts. Ik ga mij niet verlagen naar zijn snelheid en ga ook niet wachten tot morgen om een functie klaar te hebben. Alles moet zo vlug mogelijk af, ook al moet ik tot middernacht werken.

    En om nog iets toe te voegen aan goede-dag-topic: no nut november gedaan! Iemand die dat gehaald heeft hier?
     
    Serieus? Wat is hier de bron van. Dit lijkt mij vrij hoog. Ik neem 3 van deze (en eet soms vette vis):
    Herinner mij er morgen even aan.
    Of Onit moet alvast de bronnen klaar hebben liggen.
    Heb het als het goed is al wel een keer ergens gedeeld.
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: Onit
    Wel ehm nee. Ik heb een todo lijst gemaakt met 15 grote taken die gedaan moeten worden, kan hij ook doen tot snachts. Ik ga mij niet verlagen naar zijn snelheid en ga ook niet wachten tot morgen om een functie klaar te hebben. Alles moet zo vlug mogelijk af, ook al moet ik tot middernacht werken.

    En om nog iets toe te voegen aan goede-dag-topic: no nut november gedaan! Iemand die dat gehaald heeft hier?
    Je moet gewoon boos worden. Of zorgen voor cijferdifferentie.
    Ik neem meestal in dit soort gevallen de leiding en stel voor die mensen deadlines zodat ze een verantwoordelijkheid gevoel krijgen (ze voelen zich verplicht). Als mensen zelf niet iniatief willen tonen moet je ze er toe dwingen. Heeft tot nu toe altijd bij mij gewerkt.
    Groepsopdrachten blijven kut door afhankelijkheid
     
    Mijn autistische dbb'ers weten dit wel;

    Wat is ook alweer de hoeveelheid visolie waar je voor moet shooten per dag?
    10ml, epa/dha voordelen komen vanaf 3g+
     
    Je moet gewoon boos worden. Of zorgen voor cijferdifferentie.
    Ik neem meestal in dit soort gevallen de leiding en stel voor die mensen deadlines zodat ze een verantwoordelijkheid gevoel krijgen (ze voelen zich verplicht). Als mensen zelf niet iniatief willen tonen moet je ze er toe dwingen. Heeft tot nu toe altijd bij mij gewerkt.
    Groepsopdrachten blijven kut door afhankelijkheid
    Heb dat nu eens gedaan :) Heb gezegd dat ik xxx af wil hebben tegen ik wakker ben. Hij kan al gaan slapen om 10u, dan kan hij vast ook werken in de voormiddag
    Ben benieuwd :p
     
    Wel ehm nee. Ik heb een todo lijst gemaakt met 15 grote taken die gedaan moeten worden, kan hij ook doen tot snachts. Ik ga mij niet verlagen naar zijn snelheid en ga ook niet wachten tot morgen om een functie klaar te hebben. Alles moet zo vlug mogelijk af, ook al moet ik tot middernacht werken.

    En om nog iets toe te voegen aan goede-dag-topic: no nut november gedaan! Iemand die dat gehaald heeft hier?
    Is dit geheimtaal?
     
    Back
    Naar boven