Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Onvoorziene rustpauze omdat ik niet uit kan rijden met de bus tot de vrachtwagen geladen is 😌

    20201203_100247.jpg
     
    Dagje kantoor: fles Gluhwein gekregen van een collega die me keihard heeft gemist, twee dozen chocolaatjes van een andere collega die bevallen is, en chocolade/speculoos/nic-nacs van de Sint.
    Misschien toch maar weer bulken :roflol: ?
     
    Dagje kantoor: fles Gluhwein gekregen van een collega die me keihard heeft gemist, twee dozen chocolaatjes van een andere collega die bevallen is, en chocolade/speculoos/nic-nacs van de Sint.
    Misschien toch maar weer bulken :roflol: ?
    Ik ga rekening houden met 55kg:P
     
    Waarom wordt deze onzin telkens gepost? Wie geeft hier een ruk om? Gaan we straks ook posten hoelang we te lopen schijten? Stelletje kut autisten.
    Misschien een apart fototopic openen daarvoor, kunnen we zien of alles er gezond uit ziet
     
    Zo, nieuwe auto geleverd. Soort van raket op wielen. Tering wat rijdt dat goed. 410 pk en alles glimt nog enzo. Erg relaxed. Wordt wel wat wennen omdat het volledig elektrisch is, maar tot nu toe echt genieten.Wordt wel oppassen voor boetes. En het ding trekt misselijkmakend hard op.
     
    Zo, nieuwe auto geleverd. Soort van raket op wielen. Tering wat rijdt dat goed. 410 pk en alles glimt nog enzo. Erg relaxed. Wordt wel wat wennen omdat het volledig elektrisch is, maar tot nu toe echt genieten.Wordt wel oppassen voor boetes. En het ding trekt misselijkmakend hard op.
    Klinkt goed, geniet ervan! Maar een blokje onder het gaspedaal dan :roflol:
     
    Ben je al naar de kapper geweest? Dat kapsel ziet er ook niet gezond uit voor een heteroseksuele man.
    Nee ik ga het langer laten groeien, lekker hippie stijl. Mijn vriendin heeft er ook geen moeite mee zolang het maar niet in de weg zit met de seks :roflol:
     
    Zo kan ze je lekker vastgrijpen tijdens de pegging-sessie?
    Dat heb ik nou nooit begrepen, dat je je als vent door een vrouw in je kont laat nemen. Ga dan gewoon naar de verkeerde kant. Bij mij komt ze er iig niet in :emo:
     
    Back
    Naar boven