XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Ben bloed aan het geven
IMG_20201210_200854.jpg
 
Mag dat nu wel?
Eigenlijk niet op donderdagavond, dan doen ze normaal alleen plasma is mij zojuist verteld; maar voor mij een uitzondering gemaakt.
 
Even die hematocrietgains normaliseren.
Laatste keer was 9 jaar geleden. Ik moest toen noodgedwongen stoppen. Mocht opeens iets uitkiezen omdat het mijn vijfde keer was, wist ik niet eens meer. :P
 
Natriumhydroxide is toch wel een van de meest veelzijdige chemicaliën die er is. Heb er extracties mee uitgevoerd en de gootsteen mee ontstopt. Ben er net achtergekomen dat ik met natriumhydroxide, olijfolie en kokosolie gewoon homemade blokken zeep kan maken. Het duurde even, gezien ik het verzepingsproces al van de middelbare school kende. De link leggen dat ik gewoon lekkere blokken zeep kan maken had even tijd nodig.

Binnenkort mooi maar eens naar de zweverige kristallenzaak om wat essentiële oliën in te slaan!
Hatseflats m'n hele kamer ruikt naar lavendel
IMG_20201210_211631.jpg
 
Het wordt nu mijn eerste keer. Niet uit gezondheidsredenen want waarden zijn nooit verhoogd geweest.
Nobel. :)
Reken er maar op dat ze vragen naar gebruik van naalden.

Er werd me zelfs gevraagd of ik afgelopen 4 weken overnacht had ik een gemeente die op een lijst stond van echt heel veel gemeenten in Nederland ivm het West-Nijlvirus. Ik wist niet dat dat zo actief was, er stonden zeker 60 gemeenten en regio's op.
 
Back
Naar boven