Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bekijk bijlage 515893



    Zegt veel over de algemene (mentale) leeftijd hier :roflol: .
    Mooi om te zien dat de jeugd zich ook bewust heeft gemaakt van deze loser praktijken. Ik was al bang dat het een verloren zaak was na het lezen van een aantal posts van dit forum. Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn om deze sukkels te brandmerken.
     
    Bekijk bijlage 515893



    Zegt veel over de algemene (mentale) leeftijd hier :roflol: .

    Jij zit hier ook. HiHi
     
    Morgen vrij van stage omdat mediamarkt onder elektronica zaak valt. Heb gelukkig vaste baan bij de appie waar ik wel me uren kan maken.
     
    En weer iemand op de negeer lijst.
    Als je een kut opmerking plaatst moet je er ook één kunnen incasseren.
    Zo werkt het in het leven..

    En als de grap niet duidelijk was, dan wil ik dat bij deze even benadrukken. Wellicht reageerde ik iets scherper omdat ik niet zo blij ben met het nieuws van de sluiting van de sportscholen. :)
    Ik mag Bossie graag en zijn kutopmerking veranderd daar niks aan.

    In het vervolg zal ik trachten meer rekening te houden met tere zieltjes.
     
    Sportscholen weer dicht, volgend jaar zomer loop ik er op festivals nog beter bij aangezien een groot deel nu niet meer kan gymmen.
    Lekker gap shine is de basis.
    Hardcorelinksvoor jeweet!

    Ps pro tip elastiekjes halen en tren hoger zetten om niet skinnyfat te worden.
    Heeft mij vorige lockdown ook goed gedaan.
    Of goed goed iig schade goed weten te beperken.
     
    Als je een kut opmerking plaatst moet je er ook één kunnen incasseren.
    Zo werkt het in het leven..

    En als de grap niet duidelijk was, dan wil ik dat bij deze even benadrukken. Wellicht reageerde ik iets scherper omdat ik niet zo blij ben met het nieuws van de sluiting van de sportscholen. :)
    Ik mag Bossie graag en zijn kutopmerking veranderd daar niks aan.

    In het vervolg zal ik trachten meer rekening te houden met tere zieltjes.
    Oke
     
    We zouden met een ander gezin op 29 december naar de Efteling gaan, dat gaat niet door, best jammer. Maar het was mij ontgaan dat wij hun de kaartjes cadeau zouden doen, dus we hebben ff lekker 8 entreekaarten uitgespaard. :)
     
    Sportscholen weer dicht, volgend jaar zomer loop ik er op festivals nog beter bij aangezien een groot deel nu niet meer kan gymmen.
    Lekker gap shine is de basis.
    Hardcorelinksvoor jeweet!

    Ps pro tip elastiekjes halen en tren hoger zetten om niet skinnyfat te worden.
    Heeft mij vorige lockdown ook goed gedaan.
    Of goed goed iig schade goed weten te beperken.
    Pruts Pro tip.
    Deze 2 schut ik zo uit de liefhebbers mouw:
    Haal ijzer en vergeet de tren.
    Stop met schade beperken en boek vooruitgang.
     
    We zouden met een ander gezin op 29 december naar de Efteling gaan, dat gaat niet door, best jammer. Maar het was mij ontgaan dat wij hun de kaartjes cadeau zouden doen, dus we hebben ff lekker 8 entreekaarten uitgespaard. :)
    Voor nu misschien.
     
    We zouden met een ander gezin op 29 december naar de Efteling gaan, dat gaat niet door, best jammer. Maar het was mij ontgaan dat wij hun de kaartjes cadeau zouden doen, dus we hebben ff lekker 8 entreekaarten uitgespaard. :)
    Yo Tinus hoe doe jij dat nu met de kids dan? :trollface:
     
    Pruts Pro tip.
    Deze 2 schut ik zo uit de liefhebbers mouw:
    Haal ijzer en vergeet de tren.
    Stop met schade beperken en boek vooruitgang.
    Dat doe ik zeker knuppel heb het over de mensen die nu nog steeds geen homegym hebben.
    Vergeet de tren 🤣🤣🤭🤭 haha goeie👌👍
     
    Back
    Naar boven