Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hoe gaan jullie homo's vanavond loesoe?. Ik ga mijzelf in een kunstmatige coma brengen middels GHB. Net lang genoeg totdat alles gyms weer open zijn en dan wordt er automatisch een injectie met speed toegediend om mij wakker te maken. Soort van cryosleep, maar dan met G.
     
    Hoe gaan jullie homo's vanavond loesoe?. Ik ga mijzelf in een kunstmatige coma brengen middels GHB. Net lang genoeg totdat alles gyms weer open zijn en dan wordt er automatisch een injectie met speed toegediend om mij wakker te maken. Soort van cryosleep, maar dan met G.
    Ben maar vast begonnen met pep,
    Volgt nog G, 6A, MDMA.

    20201231_134516.jpg
     
    Hoe gaan jullie homo's vanavond loesoe?. Ik ga mijzelf in een kunstmatige coma brengen middels GHB. Net lang genoeg totdat alles gyms weer open zijn en dan wordt er automatisch een injectie met speed toegediend om mij wakker te maken. Soort van cryosleep, maar dan met G.
    Zelfs je coma is niet naturel...
     
    Hoe gaan jullie homo's vanavond loesoe?. Ik ga mijzelf in een kunstmatige coma brengen middels GHB. Net lang genoeg totdat alles gyms weer open zijn en dan wordt er automatisch een injectie met speed toegediend om mij wakker te maken. Soort van cryosleep, maar dan met G.
    Drinken tot ik er bij neer val en dan hopelijk nog een 2cbtje naar binnen knallen ofzo
    Insta sletje 🤡

    Bekijk bijlage 517668

    En dan deze 😥😥😥
    Bekijk bijlage 517669
    Met 512312923 posts kan ik ook wel zoveel likes halen ja tsss
     
    Back
    Naar boven