XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dbb, vandaag 20x250 Gesquat
    Hahaha nee ik train niet vandaag, alleen de vrouw. Ging haar wel verdomd makkelijk af :thinking:
    heb gvd nachtdienst 😭😭😭😭
    Bekijk bijlage 517670
    Gewoon vast ziekmelden voor dan.
    Hey, die billen heb ik vaker gezien, bij Iron house!
    Correct en tevens juist, goed opgemerkt :)
    Hmmm ik kan die lekkere goedkope chemische lucht door mijn scherm heen ruiken. En Lekker cocktailtje. Verneukt pep niet het gevoel van MDMA?

    Trainen + pep is wel ultieme kracht. Alleen voelt het bij elke rep alsof je hart uit elkaar spat. Althans bij mij.


    Touché. Goede.
    Mwah, ik doe denk verder geen pep meer en MDMA na 6-APB is 1+1=3. Dus dat wordt weer een lekker bekkie :roflol:

    1x getraind met pep op, vond t maar kut.
     
    Hahaha nee ik train niet vandaag, alleen de vrouw. Ging haar wel verdomd makkelijk af :thinking:

    Gewoon vast ziekmelden voor dan.

    Correct en tevens juist, goed opgemerkt :)

    Mwah, ik doe denk verder geen pep meer en MDMA na 6-APB is 1+1=3. Dus dat wordt weer een lekker bekkie :roflol:

    1x getraind met pep op, vond t maar kut.
    Be carefullllll what u wish forrrr
     
    Ik ga eerst een rondje fietsen, dan een enorme bakplaat nachos maken. Me daarna volvreten met toastjes en oliebollen, een flesje cava drinken en moeder de vrouw een beurt geven. Zoiets.
    Ohja jij was zo'n nichterige wielrenner, toch? Kan die strakke pakjes wel waarderen trouwens.

    Net deze gespot trouwens. Past wel goed bij mij denk ik. Wat denk jij?
    8593283a-ce1c-4785-bfad-59aa36f58c0f.jpg
    d292221b-f417-47b8-9844-ff1be6827a3d.jpg
    bcd47a05-8610-4a89-aa90-dbd33fc51095.jpg




    Hahaha nee ik train niet vandaag, alleen de vrouw. Ging haar wel verdomd makkelijk af :thinking:

    Gewoon vast ziekmelden voor dan.

    Correct en tevens juist, goed opgemerkt :)

    Mwah, ik doe denk verder geen pep meer en MDMA na 6-APB is 1+1=3. Dus dat wordt weer een lekker bekkie :roflol:

    1x getraind met pep op, vond t maar kut.
    Kristallen of pillen? Kristallen :heart:.Pff al die nieuwe fancy drugs allemaal. In mijn tijd hadden we gewoon pep en mdma. We moeten het gewoon simpel houden.
     
    Ik ga ff wat anders doen, ook leuker voor jullie, tot volgend jaar, en nu niet naar buiten gaan :dumbass:
    Ik heb een slecht humeur en een lange lat
    :trollfacex:
     
    Ohja jij was zo'n nichterige wielrenner, toch? Kan die strakke pakjes wel waarderen trouwens.

    Net deze gespot trouwens. Past wel goed bij mij denk ik. Wat denk jij?
    Bekijk bijlage 517673Bekijk bijlage 517674Bekijk bijlage 517675




    Kristallen of pillen? Kristallen :heart:.Pff al die nieuwe fancy drugs allemaal. In mijn tijd hadden we gewoon pep en mdma. We moeten het gewoon simpel houden.
    Heerlijk truitje. Ik neem aan dat je een bijpassende broek draagt?

    En ja, ik ben net wezen fietsen. Bijna doodgevroren maar mijn strakke pakje heeft me gered. Trouwens zo’n pakker ziet er best ok uit als je geen vette toerfietser bent. Wielrenners zijn nog ijdeler dan bodybuilders (geloof het of niet, echt waar)
     
    Dat is niet vaak af te zien dan
    Andere standaarden. Serieuze amateurwielrenners zijn altijd ‘gesoigneerd’. Let maar op: kleding matcht, fiets is netjes, spulletjes passen bij elkaar etc.

    De gemiddelde vette vijftiger op een goedkope decathlon fiets is een ander verhaal (niet mis Met decathlon, maar wil niet gezien worden op zo’n ding, ook ik heb grenzen)
     
    Andere standaarden. Serieuze amateurwielrenners zijn altijd ‘gesoigneerd’. Let maar op: kleding matcht, fiets is netjes, spulletjes passen bij elkaar etc.
    En de echte mannen die in weer en wind fietsen geven daar geen bal om. ;)
     
    Back
    Naar boven