MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Meegeholpen buiten gym opbouwen. Mocht als beloning gelijk trainen. Vanaf maandag 3x p/w knallen weer, en 3x buiten zelf wat oefeningen doen elders. :D
IMG_20210102_154539.jpg
IMG_20210102_154518.jpg
 
2019 een ps4 gekocht voor €240 tijdens black friday, gebruik hem nooit meer want geen tijd/prioriteit

gisteren op marktplaats gezet, morgen komt iemand hem voor €200 overnemen!

ruim een jaartje plezier en €40 verlies, ik vind helemaal mooi had zelf meer schade verwacht
 
Laatste dag vakantie.
Straks nog even een ontbijt meepikken en een mooie wandeling te maken.
Denk dat het voor velen de laatste dag zal zijn. Dus geniet ervan!
 
  • Like
Waarderingen: hk95
hahaha ,ik ben blij voor diegene die er van kunnen profiteren en respect voor de ondernemersgeest van de sportschoolhouder maar wat the fuck is het verschil met binnen trainen
 
hahaha ,ik ben blij voor diegene die er van kunnen profiteren en respect voor de ondernemersgeest van de sportschoolhouder maar wat the fuck is het verschil met binnen trainen
Meer ventilatie?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Meer ventilatie?

vind ik maar een zwak argument ,de haters zullen zeggen dat we dan ook alle ramen en deuren kunnen openzetten
in een reguliere gym ,

p.s de nieuwe variant van covid trok zich toch niets aan van de 1,5mtr afstand regel
 
vind ik maar een zwak argument ,de haters zullen zeggen dat we dan ook alle ramen en deuren kunnen openzetten
in een reguliere gym ,

p.s de nieuwe variant van covid trok zich toch niets aan van de 1,5mtr afstand regel
De oude ook niet echt als je het mij vraagt.
 
vind ik maar een zwak argument ,de haters zullen zeggen dat we dan ook alle ramen en deuren kunnen openzetten
in een reguliere gym ,
Ik snap het ook niet, ik had wel begrepen dat het aantal mensen buiten in een tent heel erg beperkt is, dan kan heg net zo goed binnen.
 
De oude ook niet echt als je het mij vraagt.

zou kunnen ,ik hou me eigenlijk 0,0 bezig met die corona shit ,ik vind het alleen wel grappig hoe aan de ene kant
er allerlei covid " experts" zijn ontstaan en aan de andere kant opvallend veel mensen die er een heel gemeen en lang uitgedokterd complot van maken
ik vraag me wel alleen af of mensen door deze crisis wel zijn gaan nadenken over bv hun beroepskeuze (wel of niet vitaal = het verschil tussen thuis zitten of blijven doorwerken) of ondernemers die een pandemiebestendige strategie (lockdownproof )gaan ontwikkelen want het risico op nieuwe pandemieën word natuurlijk alleen maar groter
 
Laatst bewerkt:
zou kunnen ,ik hou me eigenlijk 0,0 bezig met die corona shit ,ik vind het alleen wel grappig hoe aan de ene kant
er allerlei covid " experts" zijn ontstaan en aan de andere kant opvallend veel mensen die er een heel gemeen en lang uitgedokterd complot van maken
ik vraag me wel alleen af of mensen door deze crisis wel zijn gaan nadenken over bv hun beroepskeuze (wel of niet vitaal = het verschil tussen thuis zitten of blijven doorwerken) of ondernemers die een pandemiebestendige strategie (lockdownproof )gaan ontwikkelen want het risico op nieuwe pandemieën word natuurlijk alleen maar groter
Best intens als je aan dit soort zaken denkt voor 8 uur 's morgens.

Het enige wat ik me afvroeg deze ochtend was confituur of chocolade tussen m'n croissant.
 
Best intens als je aan dit soort zaken denkt voor 8 uur 's morgens.

Het enige wat ik me afvroeg deze ochtend was confituur of chocolade tussen m'n croissant.


dat is nu het verschil tussen Belgen en Nederlanders en laat zien waarom Nederland een wereldmacht is en Belgie een apenland
 
ik vraag me wel alleen af of mensen door deze crisis wel zijn gaan nadenken over bv hun beroepskeuze (wel of niet vitaal = het verschil tussen thuis zitten of blijven doorwerken) of ondernemers die een pandemiebestendige strategie (lockdownproof )gaan ontwikkelen want het risico op nieuwe pandemieën word natuurlijk alleen maar groter
Niet perse beroepskeuze, maar ik ben wel blij dat mijn branche het ook in een dergelijke crisis goed doet. Wel merk ik dat ik financieel nog minder risico’s wil gaan nemen. De kans was vrij klein dat we gingen verhuizen, maar eind 2019 wilden we wat voors en tegens tegen elkaar afwegen. Nu heeft dit hele corona gebeuren het laatste zetje gegeven om te besluiten om te blijven zitten waar we zitten en dit jaar wat aanpassingen aan ons huis door te voeren.
 
Iedergeval een bakkie koffie gehad
 
Back
Naar boven