AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Het is tegelijkertijd slecht en heel goed nieuws: werd zoeven gebeld door het verpleeghuis, de teamleider (zelf herstellende van corona gerelateerde hartklachten, net in de 30 en voorheen erg fit) en de bedrijfsarts hadden besloten me verder te beschermen tegen besmetting. Ik hoef voorlopig geen fysiek werk meer te verrichten, even helemaal geen contact met de patiënten. Ik had tijdens de eerste golf behoorlijk geprotesteerd toen ik werd ingezet bij de hulp aan corona patiënten en was al een beetje binnensmonds aan het pruttelen dat er een goede kans is dat mijn infarct corona gerelateerd was, nu hebben ze dat ook bedacht.
     
    Laatst bewerkt:
    Vanochtend de 'buitengym' geopend. Frips aan de bips.
    1610209785395.png

    Deze week 6x kunnen trainen. LB-UB-LB-UB-LB-UB voor de verandering. Dat beviel erg goed en ga ik er even inhouden. :grinny:
     
    Na een drukke en emotioneel geladen week door mijn vriend verrast met een namiddagje Brugge, mijn favoriete stad :heart: .
    Dat is onbetaalbaar 🥰
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Na een drukke en emotioneel geladen week door mijn vriend verrast met een namiddagje Brugge, mijn favoriete stad :heart: .

    Maar wat hebben jullie dan gedaan, alles is toch dicht?
     
    Maar wat hebben jullie dan gedaan, alles is toch dicht?
    In België zijn winkels, musea en take-away open :).
    Ik heb dan ook wat pralines van Dominic Persoone, schoenen en een heel mooi schilderij gescoord 😍.
    En Brugge op zich is gewoon een hele mooie stad om in en rond te wandelen...
     
    Laatst bewerkt:
    Nog een Brugse Zot of Brugge Tripel op? :P
     
    Back
    Naar boven