Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kan je één sport noemen waarbij een turn achtergrond geen toegevoegde waarde is?

    Edit: dat een trainer weet hoe het moet, wil nog niet zeggen dat hij het ook goed kan overbrengen en iemand kan helpen met zijn zwakke plekken. Dat is echt wel een kunst apart, die bij een sport zoals crossfit, makkelijk onderschat kan worden.
    darten
     
    Kan je één sport noemen waarbij een turn achtergrond geen toegevoegde waarde is?

    Edit: dat een trainer weet hoe het moet, wil nog niet zeggen dat hij het ook goed kan overbrengen en iemand kan helpen met zijn zwakke plekken. Dat is echt wel een kunst apart, die bij een sport zoals crossfit, makkelijk onderschat kan worden.
    Een achtergrond liefst als kind in turnen, dansen of martial arts, heb je een leven lang plezier van,: bewust van je plek in de ruimte en het aanleren van bewegingen: denk aan Zlatan en Mark Twight heeft daar iets over gezegd bij Antje Traue.

    Een achtergrond als competitief turner kan wel met flexibiliteit in de enkels een uitdaging zijn bij de overstap naar gewichtheffen heb ik Kristin Pope weleens horen zeggen, volgens mij had dat te maken met kraakbeenvorming als gevolg van het vele landen.
     
    Voor de eerste keer het simp. woordje gebruikt! YES!

    Weet wel niet of het in een correcte context was, maar dat boeit niet.
     
    Staan weer wat aardige aanbiedingen op iBood voor degenen die interesse hebben.
    O.a. Gorilla Wear, hardloopschoenen, supps, zooi voor je baard enzo. Heb niet gekeken of het allemaal zo goedkoop is, maar meestal zijn die aanbiedingen wel aardig en kwalitatief oke.
     
    Staan weer wat aardige aanbiedingen op iBood voor degenen die interesse hebben.
    O.a. Gorilla Wear, hardloopschoenen, supps, zooi voor je baard enzo. Heb niet gekeken of het allemaal zo goedkoop is, maar meestal zijn die aanbiedingen wel aardig en kwalitatief oke.
    Die Swisse multivitamine is ook wel oké. En odlo is heel fijn spul, ook in de gym. Is vandaag ook in de aanbieding.

    Sportpursuit is ook interessant als outlet voor sportkleding. Wiggle heeft soms ook goede deals.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Die Swisse multivitamine is ook wel oké. En odlo is heel fijn spul, ook in de gym. Is vandaag ook in de aanbieding.

    Sportpursuit is ook interessant als outlet voor sportkleding. Wiggle heeft soms ook goede deals.
    Ik kocht m'n hardloopschoenen meestal via Wiggle of in de UK zelf (of VS, maar daar kwam ik toen nog niet). Via Outlets scheelt ook; het model van een jaar oud scheelt je zo 50 euro.
     
    Een beetje noodgedwongen weer gaan backsquatten en voor het eerst gaat het erg lekker. Nu 3x per week UB training en 5x5 squatten als start van iedere training. :grinny: :flex:
     
    Een beetje noodgedwongen weer gaan backsquatten en voor het eerst gaat het erg lekker. Nu 3x per week UB training en 5x5 squatten als start van iedere training. :grinny: :flex:
    Waar kun je trainen?
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Maarten van Rossem bij de Slimste mens.

    Wat is je favoriete TV programma?

    Teletekst.

    :roflol:
    Altijd lachen . Gisteren zat ie weer bij OP1 of Jinek.
     
    Altijd lachen . Gisteren zat ie weer bij OP1 of Jinek.
    Mijn ex had er veel last van dat ik altijd alles beter dacht te weten, kon ze niet tegen. Maar Van Rossem vond ze leuk. Toen ik haar daarmee confronteerde ("maar hij denkt ook alles beter te weten") zei ze dat Maarten wel humor had.
     
    Altijd lachen . Gisteren zat ie weer bij OP1 of Jinek.
    Hij is weer alom, hij was, buiten vanwege dat "mostly peaceful protest", ook een keer bij Op1 om te praten over het 25 jarig jubileum van dat treinen programma.
     
    Zeg jij met jouw handtekening? :p

    Het is tegenwoordig maar gokken met die preferred pronouns, bij Brainfart gok ik hij/zijn, was "het" beter geweest, want echt neutraal?
     
    Back
    Naar boven