MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De gym waar ik lid ben, in een tent.

    th0maz : jij woont toch ook in Breda? Kom hier trainen dan of heb je al een goed alternatief? Er zijn in Breda echt zat buitengyms, alleen al 5 op het industrieterrein bij de gym waar ik train. Waar train je trouwens normaal gesproken?
    Kan me niet herinneren dat ik ooit had vermeld waar ik vandaan kwam. Waarschijnlijk een mod die dacht dat het stoer was om dat te vermelden op basis van mijn IP. Dan weet je dus hoe er hier met je info om wordt gegaan.

    Tijd om mijn VPN locatie weer te veranderen.
     
    Kan me niet herinneren dat ik ooit had vermeld waar ik vandaan kwam. Waarschijnlijk een mod die dacht dat het stoer was om dat te vermelden op basis van mijn IP. Dan weet je dus hoe er hier met je info om wordt gegaan.

    Tijd om mijn VPN locatie weer te veranderen.
    Drugs are bad, mmkay.
     
    Kan me niet herinneren dat ik ooit had vermeld waar ik vandaan kwam. Waarschijnlijk een mod die dacht dat het stoer was om dat te vermelden op basis van mijn IP. Dan weet je dus hoe er hier met je info om wordt gegaan.

    Tijd om mijn VPN locatie weer te veranderen.
    Als ik je ip-adres geolocate kom ik overigens ergens anders uit.
     
    Nou oké, als dat het niet was. Hoe komt hij dan aan deze informatie? Ik heb het nog nooit hier vermeld namelijk.

    Dat lijkt mij de enige logische verklaring.
    Geen idee maar naar mijn weten niet van 1 van de mods, daar houden wij ons heus niet mee bezig.
     
    De gym waar ik lid ben, in een tent.

    th0maz : jij woont toch ook in Breda? Kom hier trainen dan of heb je al een goed alternatief? Er zijn in Breda echt zat buitengyms, alleen al 5 op het industrieterrein bij de gym waar ik train. Waar train je trouwens normaal gesproken?
    B als ik je postgedrag lees, lijkt t alsof je het eens ben met het overgrote deel vd corona maatregelen/lockdown. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het jou (en alle anderen) van harte te kunnen trainen, maar vind je het niet een beetje scheef dat dit wél mag? Vind het zelf een beetje regeltjes verdraaien. Gooi dan alle gyms gewoon open met max 20 man :o
     
    Geen idee maar naar mijn weten niet van 1 van de mods, daar houden wij ons heus niet mee bezig.
    Apart. BB_ als je dan zo mans genoeg bent om dat te vermelden, vermeld dan ook even hoe je aan die info komt.
     
    Er is nu naast de Britse mutatie ook een Marokkaanse variant van het virus bezig aan een opmars! :eek:
    Maar geen reden tot paniek...
    ... die werkt niet. :P
     
    Mijn ex had er veel last van dat ik altijd alles beter dacht te weten, kon ze niet tegen. Maar Van Rossem vond ze leuk. Toen ik haar daarmee confronteerde ("maar hij denkt ook alles beter te weten") zei ze dat Maarten wel humor had.
    Mijn vrouw heeft ook jarenlang gezegd: “Jij weet altijd alles beter”. Mijn nuchtere antwoord was: “alles is overdreven, houdt het maar bij veel”, mijn niet nuchtere antwoord: “altijd fijn als iemand dat bevestigt”.
     
    Mijn vrouw heeft ook jarenlang gezegd: “Jij weet altijd alles beter”. Mijn nuchtere antwoord was: “alles is overdreven, houdt het maar bij veel”, mijn niet nuchtere antwoord: “altijd fijn als iemand dat bevestigt”.
    Bij mij betrof het vooral mijn lopende commentaar over wat er op de televisie werd gezegd (ik keek zelf meestal niet, maar liep vaak langs als zij zat te kijken). Mijn 'totale gebrek aan humor' en nog een klein dingetje gaven de doorslag.
     
    BB_ Hoe kwam je er trouwens bij om te zeggen dat je Pat pik straf ging geven? En heeft het trouwens gewerkt?

    Wat vindt jij hiervan, Aline? Zou jij daar opgewonden van raken? Of heeft hij dat al bij jou geprobeerd?
     
    B als ik je postgedrag lees, lijkt t alsof je het eens ben met het overgrote deel vd corona maatregelen/lockdown. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het jou (en alle anderen) van harte te kunnen trainen, maar vind je het niet een beetje scheef dat dit wél mag? Vind het zelf een beetje regeltjes verdraaien. Gooi dan alle gyms gewoon open met max 20 man :o
    Ik vind die maatregelen redelijk bullshit, maar ik hou me eraan omdat ik zo snel mogelijk uit de lockdown wil en een brave burger ben. Ik weet trouwens niet wat het beste beleid is, ben meer voorstander van gezond boeren verstand.

    We trainen met 2 man (+ 1 trainer) in die tent met goedkeuring. Dat is niet hetzelfde als max. 20, dus ik snap die vergelijking niet. Ik denk dat de kans op besmetting vrij klein is en ben voor mezelf niet zo bang, vermijd voornamelijk kwetsbaren/ouderen (bijv. m'n ouders) en werk vanuit huis.

    Van mij mogen de gyms zo weer open voor. Misschien begrijpen we elkaar verkeerd.
     
    Laatst bewerkt:
    Nou oké, als dat het niet was. Hoe komt hij dan aan deze informatie? Ik heb het nog nooit hier vermeld namelijk.

    Dat lijkt mij de enige logische verklar
    Waar in Breda woon je ergens?
    Enige tips om wat te bezoeken na de lockdown?
     
    Back
    Naar boven