AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Pikstraf heb je wel laten vallen. Maar weet niet of het in die context was.

    Ik ga je pikstraf geven slet. Oh ja papi ik ben heel stout geweest! :roflol:

    Eigenlijk best geil :thinking:
    Even teruggezocht.
    Ik maakte een grapje over Pat (iemand vroeg wie die dikke op de foto was, ik zei Pat). Toen zei ik zoiets als 'oei, dat wordt pikstraf' voor de grap. Pikstraf geef je niet als man. th0maz weet blijkbaar niet wat pikstraf is.
     
    Tja, het is gewoon heel toevallig dat elke keer mijn berichten verwijderd worden als ik iets over jou zeg. Heel toevallig gebeurt dit niet bij andere mensen. Waar zou het dan aan kunnen liggen? Heel merkwaardig.

    Dus hoe kom je dan ineens erbij dat ik daarvandaan kom? Wees dan niet stiekem en vermeld dan even hoe je aan deze info komt. Die intentie heb je helemaal niet, je probeert daarmee gewoon shit uit te lokken. Anders had je mij wel een DM gestuurd. Ik wil niet gezien worden met jouw lelijkheid. Net als die al die andere vrouwen hier op 't forum die jij contant gestalked hebt om iets te doen en uit medelijden maar iets met jou zijn gaan ondernemen. Zelf wanneer ze alvorens hebben gezegd dat het alleen vriendschappelijk is. How the fuck kan je zo desperate zijn, om dan alsnog iets te proberen.

    Jij bent degene die juist altijd olie op 't vuur gooit door jezelf constant te mengen in discussies met je Karen opmerkingen. EN dat terwijl je mij zou negeren. Dus ga nu niet de heilegert uithangen, om fucking brownie points te krijgen of whatever jouw insteek is.


    Dat heb jij niet met mij gedeeld. Dit heb ik vernomen van iemand anders. Net als jij vernomen hebt van iemand waar ik vandaan kom. Dit is 100% niet verzonnen.
    Ik heb je inderdaad van de negeer afgehaald,want ik dat dat je afkeer jegens mij kwam doordat je daadwerkelijk dacht ik je rapporteerde en dan zou ik het begrijpen. Nu dat uit de wereld is dacht ik dat je misschien weer normaal zou doen,helaas.

    Ik meende je een keer bij de Basic Fit te zien. Je ging net naar binnen dus ik kon je niet aanspreken. Ik fietste langs. Wist niet 100% zeker of jij het was,want heb je enkel op wat foto's gezien hier. Je foto's in de BF leken op Breda, maar was niet zeker want die Basic Fits lijken op elkaar . Wtf is een Karen-opmerking?
     
    Even teruggezocht.
    Ik maakte een grapje over Pat (iemand vroeg wie die dikke op de foto was, ik zei Pat). Toen zei ik zoiets als 'oei, dat wordt pikstraf' voor de grap. Pikstraf geef je niet als man. th0maz weet blijkbaar niet wat pikstraf is.

    Jullie weten blijkbaar allemaal heel goed wat pikstraf is, arme mennekes :roflol:

    Hoe werkt dat in jullie relaties? Oeh ze geeft mij de blik, nu moet ik heel voorzichtig zijn, misschien wat complimentjes geven en stofzuigen want anders krijg ik pikstraf :roflol:

    Jij en Steks zijn dus eigenlijk de vrouwtjes in de relatie.
     
    Jullie weten blijkbaar allemaal heel goed wat pikstraf is, arme mennekes :roflol:

    Hoe werkt dat in jullie relaties? Oeh ze geeft mij de blik, nu moet ik heel voorzichtig zijn, misschien wat complimentjes geven en stofzuigen want anders krijg ik pikstraf :roflol:

    Jij en Steks zijn dus eigenlijk de vrouwtjes in de relatie.
    Pat en Aline doen niet aan pikstraf'.

    Moest jij niet eens op de bank slapen ?
     
    Jullie weten blijkbaar allemaal heel goed wat pikstraf is, arme mennekes :roflol:

    Hoe werkt dat in jullie relaties? Oeh ze geeft mij de blik, nu moet ik heel voorzichtig zijn, misschien wat complimentjes geven en stofzuigen want anders krijg ik pikstraf :roflol:

    Jij en Steks zijn dus eigenlijk de vrouwtjes in de relatie.
    Ik ben die fase allang voorbij.
     
    Even teruggezocht.
    Ik maakte een grapje over Pat (iemand vroeg wie die dikke op de foto was, ik zei Pat). Toen zei ik zoiets als 'oei, dat wordt pikstraf' voor de grap. Pikstraf geef je niet als man. th0maz weet blijkbaar niet wat pikstraf is.
    In die context heb ik het in ieder geval begrepen. En zo bedoelde jij het ook 100% zeker. Je probeert je nu gewoon op een krakkemikkige manier in te dekken. Dit shit is gewoon een feit.

    Ik heb je inderdaad van de negeer afgehaald,want ik dat dat je afkeer jegens mij kwam doordat je daadwerkelijk dacht ik je rapporteerde en dan zou ik het begrijpen. Nu dat uit de wereld is dacht ik dat je misschien weer normaal zou doen,helaas.

    Ik meende je een keer bij de Basic Fit te zien. Je ging net naar binnen dus ik kon je niet aanspreken. Ik fietste langs. Wist niet 100% zeker of jij het was,want heb je enkel op wat foto's gezien hier. Je foto's in de BF leken op Breda, maar was niet zeker want die Basic Fits lijken op elkaar . Wtf is een Karen-opmerking?
    Welke basic fit dan? Je praat echt dikke onzin :roflol:

    Dat zijn meestal die zure aftroggelde kortpittge kutten die altijd alles moeten verpesten met hun moralistische opmerkingen, omdat ze zelf geen enkele vorm van plezier in hun leven hebben en daarom dat anderen ook niet gunnen. Precies jij dus.
     
    In die context heb ik het in ieder geval begrepen. En zo bedoelde jij het ook 100% zeker. Je probeert je nu gewoon op een krakkemikkige manier in te dekken. Dit shit is gewoon een feit.


    Welke basic fit dan? Je praat echt dikke onzin :roflol:

    Dat zijn meestal die zure aftroggelde kortpittge kutten die altijd alles moeten verpesten met hun moralistische opmerkingen, omdat ze zelf geen enkele vorm van plezier in hun leven hebben en daarom dat anderen ook niet gunnen. Precies jij dus.

    Battle topic bro.
     
    6x54 kg frontsquat na vorige week wat last te hebben van de knie.


    Met de volgende kanttekening,


    Tijdens een setje van 6 reps frontsquat:
    Rep 1 smooth
    Rep 2 smooth tot er een scheetje langs m'n billen glipte.
    Rep 3 smooth maar bij het buigen kwam de rest van de windhoos piepen, bij rep 2 was het blijkbaar slechts de voorbode.
    Rep 4,5 en 6 in m'n eigen misselijk makende geur dan maar uitgedaan.
     
    Vieze jij nu kan je wel lachen hé.
    Als een ander bijna in de stront zit.
    zijn onderweg naar je ,geen dank



    1610682046892.png
     
    Een man geeft geen pikstraf, die kan het krijgen.
    Oo. Hoe noem je het dan als je iemand voor straf pik geeft? Gezond!?
    Dacht dat dat pikstraf was. Zo van en nu ben ik er klaar mee, "sleurt iets mee onder de arm en geeft voor straf P."
     
    Ben de final boss gepasseerd! De huisarts. Word doorverwezen naar een endocrinoloog :)
     
    Back
    Naar boven