Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heel financieel rapport moeten schrijven 50 pagina's vol berekeningen, waar ik echt verschrikkelijk slecht in ben aangezien ik niets met cijfers kan.
Ein-de-lijk af.
Kop gaat eraf vanavond :zuip:
 
Heel financieel rapport moeten schrijven 50 pagina's vol berekeningen, waar ik echt verschrikkelijk slecht in ben aangezien ik niets met cijfers kan.
Ein-de-lijk af.
Kop gaat eraf vanavond :zuip:
Wat studeer je?
 
Wat studeer je?
Ondernemerschap & Retail Management
Moest voor het vak Sales een financiële prognose maken voor ons eigen bedrijf voor de rest van dit jaar met allemaal onderbouwde aannames, winstmarges etc etc.
Ook hoe onze offertes/facturen opgesteld worden enzo. Tabellen met KSF/KPI/Normen, verkoopplan blablabla
De rest van de opleiding vind ik zeer makkelijk maar alles wat met cijfers te maken heeft schuif ik meestal door naar m'n "collega", maar helaas moest ik het nu toch echt zelf doen :p
 
  • Like
Waarderingen: Apw
maar alles wat met cijfers te maken heeft schuif ik meestal door naar m'n "collega",
Zo gaat het straks in het bedrijfsleven ook. Dan stapelen ze al het kut werk op, totdat er een nieuw iemand komt zodat ze alles daarop kunnen afschuiven. En die moet overal voor bukken en alles slikken om door de proeftijd te komen.
 
Zo gaat het straks in het bedrijfsleven ook. Dan stapelen ze al het kut werk op, totdat er een nieuw iemand komt zodat ze alles daarop kunnen afschuiven. En die moet overal voor bukken en alles slikken om door de proeftijd te komen.
Klopt, ik heb zelf eerst als ICT stagiair bij een bedrijf gelopen en kreeg alle kut klusjes. Uiteindelijk ben ik daar gaan werken en was ik de persoon die dan weer alle kut klusjes afschoof op de andere stagiair. De cyclus van een bedrijf I guess hahaha
 
Ik ben links
 

Bijlagen

  • D69159F3-1C34-4BCB-90B4-2CBD18485E0E.png
    D69159F3-1C34-4BCB-90B4-2CBD18485E0E.png
    307,5 KB · Weergaven: 81
Je vergeet de PVV en BIJ1.
Grappig feitje: JA21 staat voor Joost en Annabel. Als je de achternamen zou gebruiken zou je NEE21 krijgen . :P
 
Back
Naar boven