MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Die nooit gezien gelukkig :P
    Speciaal geval van de binomiale verdeling, wordt veel gebruikt in de biologie. Heb ik wel eens mee onderzocht of het aantal dode patiënten tijdens mijn diensten (statistisch) significant anders was dan de verwachting.
     
    Vandaag onze nieuwe collega engineer ontmoet, hij past wel goed in het team. Alleen snapt niemand de keuze van onze leidinggevende.
    Dat de leidinggevende die man heeft gekozen of dat hij zelf is gekozen? Sorry ben melig.
     
    Speciaal geval van de binomiale verdeling, wordt veel gebruikt in de biologie. Heb ik wel eens mee onderzocht of het aantal dode patiënten tijdens mijn diensten (statistisch) significant anders was dan de verwachting.
    Zoals dat gebeurde bij die Nederlandse verpleegster?
     
    Zoals dat gebeurde bij die Nederlandse verpleegster?
    Daar dacht ik aan, Lucia B.. Ze werd schuldig bevonden door rechters die dachten verstand te hebben, ook van kansrekening. Er was een hele kleine statistische kans dat ze er toevallig niet bij betrokken was, wat volgens hen betekende dat ze schuldig was. Zelf had ik nog een speelruimte van 1 voordat het statistisch significant afwijkend was...
     
    Laatst bewerkt:
    Daar dacht ik aan, Lucia B.. Ze werd schuldig bevonden door rechters die dachten verstand te hebben, ook van kansrekening, dat een hele kleine kans dat ze er toevallig bij betrokken was betekende dat ze schuldig was. Zelf had ik nog een speelruimte van 1 voordat het statistisch significant afwijkend was...
    Er is nog een hele kleine kans dat zij straks aan je ziektebed staat. Ook mooi.
     
    Dat de leidinggevende die man heeft gekozen
    Dit, het is echt wel een geschikte vent, maar gezien het commentaar wat de groep de laatste tijd krijgt snap ik de keuze niet. Hij is niet minder kritisch dan ons.
     
    Dit, het is echt wel een geschikte vent, maar gezien het commentaar wat de groep de laatste tijd krijgt snap ik de keuze niet. Hij is niet minder kritisch dan ons.
    Nou weet ik het nog steeds niet. :rolleyes:
     
    Back
    Naar boven