AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • vorige week zweette ik ook niet veel. In mijn trainingsruimte was het - 1 graad. Maar eens je goed bezig ben voel je dat niet meer.
    Ik zweet nooit als ik met gewichten train, ook niet in de zomer. En zelfs dan heb ik mijn hoody aan.... Het is geen cardio. Op de racefiets of mountainbike zweet ik me een ongeluk.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik zweet nooit als ik met gewichten train, ook niet in de zomer. En zelfs dan heb ik mijn hoody aan.... Het is geen cardio. op de racefiets of mountainbike zweet ik me een ongeluk.
    Ik zweet zelf na een zware squatsessie meer dan na een half uur hardlopen, loop hard in warme kleding en train in korte broek en t shirt ???
     
    Ik zweet zelf na een zware squatsessie meer dan na een half uur hardlopen, loop hard in warme kleding en train in korte broek en t shirt ???
    Ik zweet natuurlijk wel, maar zo weinig dat mijn huid droog blijf en mijn kleren niet nat. Dacht dat het aan mijn manier van trainen lag met zo zwaar mogelijke gewichten, weinig reps en lange rust. Maar met volumetraining is het ook zo.
     
    Ah... Dat is een beetje onzin he. Een week heeft 168 uren, waarvan je er 56 slaapt en ongeveer 40 uur van werkt. Je traint ongeveer 5 uur per week. Dus 67 uren vrij om te doen wat je wil. Als ik soms kijk hoe men in gyms traint... Afschuwelijk... Na twee uur verlaten ze de gym en hun t-shirt is zelf niet nat.... Als ik train dan verbrand ik 600 kcal per uur.
    Ik zweet zelf nooit veel tenzij het zomer is en binnen de gym behoorlijk benauwd is
     
    Ik zweet nooit als ik met gewichten train, ook niet in de zomer. En zelfs dan heb ik mijn hoody aan.... Het is geen cardio. Op de racefiets of mountainbike zweet ik me een ongeluk.
    Zelfde hier.
    Is het trenn is het overgewicht is het een slechte conditie, slechte voeding ?
    Waarom zweten sommigen zo ranzig?
     
    Ik heb al zoveel reacties willen geven op mensen die zouden leiden tot lekker kort relletje maar me al 2 dagen kunnen inhouden. Krijg m'n vingers onder controle
     
    Ik heb al zoveel reacties willen geven op mensen die zouden leiden tot lekker kort relletje maar me al 2 dagen kunnen inhouden. Krijg m'n vingers onder controle
    Waarom is dat positief?
     
    Ik heb al zoveel reacties willen geven op mensen die zouden leiden tot lekker kort relletje maar me al 2 dagen kunnen inhouden. Krijg m'n vingers onder controle
    Misschien zit je niet op het juiste forum.
     
    Straks naar de kapper!
    En deze middag Croque Boem Boem met een fles wijn.
    Met de zon op de achtergrond.
    Ja, het leven kan mooi zijn.
     
    Back
    Naar boven